رییس هیات سوارکاری سیستان و بلوچستان خبرداد:برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی استان در دو رشته کورس و یورقه / تشکیل نخستین دوره آموزشی درجه ۳ داوری برای نخستین بار

رییس هیات سوارکاری سیستان و بلوچستان خبرداد:
برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی استان در دو رشته کورس و یورقه / تشکیل نخستین دوره آموزشی درجه ۳ داوری برای نخستین بار

جلسه هیات سوارکاری استان با موضوع هم اندیشی در خصوص نحوه برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای هیات سوارکاری استان برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیات سوارکاری سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای ورزشی در استان به تشریح برنامه ها در شش ماه دوم سال پرداخت.

بهادرزائی گفت: خوشبختانه در سال جاری برنامه های خوبی در حوزه سوارکاری برنامه ریزی شده است که نخستین دوره مسابقات اسبدوانی جایزه بزرگ با ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی است.

وی اعلام کرد :این رویداد بمناسبت هفته دفاع مقدس در رشته های کورس و یورقه اوایل مهرماه به میزبانی کلانشهر زاهدان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان برگزار می شود تا سوارکاران استان هم خود و هم اسبهای شان را به لحاظ فنی محک بزنند.

رییس هیات سوارکاری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چشم انداز روشنی با برگزاری این رویدادها برای این ورزش در استان ترسیم گردیده است .
همچنین در خصوص قضاوت این مسابقه افزود : از فدراسیون درخواست کرده این تا برای این مسابقات داورهای مجربی را اعزام کند تا ضمن انجام داوری، اولین دوره های پیش نیاز داوری درجه ۳ (( کلانتری ، طراحی مسیر و … )) همزمان با این مسابقات صورت پذیرد.

بهادرزائی با مهم خواندن نقش رسانه ها در توسعه ورزش سوارکاری در استان اظهار امیدواری کرد : در برگزاری این رویداد از حمایت رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها بهره مند شوند.

https://t.me/feirinews

https://t.me/feirinews

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد