هفته سوم رقابتهای کورس بهاره یزد برگزار شد

هفته سوم رقابت‌های سراسری کورس اسبدوانی بهاره استان یزد در مجموعه سوارکاری صفائیه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری در هفته دوم این رقابت‌ها عصر جمعه 58 راس اسب از نژادهای عرب و تروبرد و دوخون در 6 دور هزار و 250 متری و هزار و 400 متری با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در پایان 33 میلیون 250 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های 6 گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های فاقد امتیاز با یکدیگر به رقابت پرداختند که محسن یزدانفر با اسب ناخدا رفیع زودتر از خط پایان گذشت وعنایت اله قلرعطابا اسب نازنین راغبیان و محمد خوجملی با اسب ناخدا شریف به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم محمد خوجملی با اسب نورمن مقام اول را به دست آورد و امین محمدی با اسب ماکیما طوس و عبدالخالق چپرلی با اسب نیک نام رفیع به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های ۸تا ۱۴ امتیازی به رقابت پرداختند، عبدالخالق چپرلی با اسب ناخدا رشید موفق به کسب مقام اول شد و عنایت اله قلرعطا با اسب ناژو و محمد خوجملی با اسب ناجا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های ۱۶ تا ۲۲ امتیازی شکل گرفت که ابوالفضل دهقان با اسب گنج بیک زودتر از خط پایان عبور کرد و عبدالخالق چپرلی با اسب نار دانیالی و محسن یزدانفر با اسب مارشال ابن هماورد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های
با امتیاز ۲۴ تا ۳۴(هندیکاپ) به مسافت هزار و 250متر با یکدیگر به رقابت کردند که ابوالفصل دهقان با اسب میداس موفق به کسب مقام اول شد و امین محمدی با اسب کیخسرو اشکذر و محسن یزدانفر با اسب لیبان شیر دل به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور پایانی این مسابقات اسب های تروبرد ۰ تا ۱۰۰ امتیازی به مسافت هزار و 250 متر با یکدیگر به رقابت کردند که عبدالخالق چپرلی با اسب پیشگام زودتر به خط پایان رسید و مقام نخست را بدست آورد و امین محمدی با اسب پریزمتیک و ابوالفضل دهقان با اسب آنجلا به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد