اطلاعیه شماره 1 مسابقه آنلاین ورزشی

در خانه بمانیم
فدراسیون سوارکاری کشور برگزار میکند
مسابقه آنلاین ورزشی برای اسب های اصیل ایرانی , کرد, دره شوری, ترکمن و فلات ایران
داوری این مسابقه بصورت آنلاین میباشد . 
شرایط شرکت در مسابقه :
علاقمندان کلیپ 1 دقیقه  و نیم از سواری کلاسیک در مانژ محل نگه داری اسب خود تهیه میکنند و به شماره واتس اپ 09106612974 ارسال مینمایند. 
لطفا برای تهیه کلیپ موبایل خود را افقی نگه دارید. 
رشته های مسابقه : سواری کلاسیک (  احترام به سمت دوربین قدم , یورتمه آزاد و چهار نعل جمع روی هر دو دست . ایست و  3 گام به عقب و ایست  و احترام )  با لباس کامل سوارکاری 
سواری کلاسیک  ( احترام به سمت دوربین , قدم , یورتمه آزاد یا نشسته  و چهار نعل جمع روی هر دو دست . ایست و  3 گام به عقب و ایست  و احترام ) با لباس محلی 
حتما سواری باید در مانژ اجرا شود ابعاد مانژ میتواند حداقل 20 در 20 و حداکثر 40 در 60 باشد. 
مهمیز, تعلیمی و شلاق ,  و هر گونه مچ بند مجاز نمیباشد. در سواری با لباس کلاسیک سوارکاران میتوانند از وسایل تزیینی سواری برای اسب خود نیز استفاده نمایند. 
در صورت به حد نساب رسیدن تعداد شرکت کنندگان مسابقه قهرمانی نیز برگزار خواهد شد.  که متعافبا شرایط آن به اطلاع دوستان خواهد رسید. 
سوارکاران  برای  حرکت خود  در مانژ باید نقشه ای داشته باشند که آن را همراه با کلیپ و مشخصات اسب  شامل ( نام اسب, جنسیت , پدر و مادر, سن  و رنگ و نژاد و  شماره میکروچیپ )و مشخصات خود شامل ( نام و نام خانوادگی , تلفن تماس استان )به شماره واتس اپ 09106612974 ارسال نمایند.
برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فقط کسانی میتوانند در این مسابقه شرکت کنند  که کمترین تردد را بین  محل نگهداری اسبها و محل سکونت خودشان داشته باشند. 
 اسبهایی  که در باشگاههای سوارکاری نگهداری میشوند در این مسابقه نمیتوانند شرکت نمایند. 
دوستان در صورت تمایل برای کمک به پیشگیری بیماری کرونا میتوانند  به شماره حساب 99999 بانک صادرات  به نام جمعیت هلال احمر وجوه نقدی واریز نمایند. 
مهلت ارسال فیلم ها تا 20  اردیبهشت ماه 1399  میباشد.
کمیته مسابقات ورزشی اسب اصیل ایرانی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد