اطلاعیه مهم فدراسیون به مالکین و پرورش دهندگان

به استحضار پرورش دهندگان ومالکین عزیز و محترم می رساند در پی گشایش های ایجاد شده در روابط بین المللی و پس از اجرای برجام برای اولین مرتبه توانسته ایم نسبت به انعقاد قرارداد مکتوب با یکی از معتبرترین مراکز تستهای ژنتیکی دنیا اقدام نمائیم و قاعدتا ارسال نمونه ها نیز از طریق پست های بین المللی صورت می پذیرد و اولین محموله آن نیز بر اساس قرارداد جدید از این طریق ارسال گردید.

خاطرنشان می سازد:

  • کلیه اطلاعات مربوط به انواع آزمایشات ژنتیکی انجام شده تا به حال به صورت الکترونیکی ازتمامی مراکز اخذ و درسه محل مجزا و نیز وزارت جهادکشاورزی حفظ و نگهداری می گردد.

  • نتایج آزمایشات، فاکتورهای هزینه آنان( که تماما تا این لحظه پرداخت شده است) در اختیار بوده و مالکین محترم ویا نماینده رسمی آنان می توانند اصل نتایج آزمایشات را در معاونت فنی فدراسیون رویت فرمایند.

  • با استقرار نرم افزار جدید و لینک آن به مجموعه های مختلف ورزشی در فدراسیون و سایر سازمانهای مرتبط در بیرون از فدراسیون و تعریف سطوح دسترسی و آن لاین بودن سیستم به زودی مالکین محترم می توانند با مراجعه به سایت مزبور از نتایج آزمایشات و سایر اطلاعات مرتبط با کد رهگیری که دریافت خواهند نموندمطلع و شخصا نتایج را رویت فرمایند.

پرواضح است که نمونه گیری، ارسال نمونه ها به آزمایشگاه معتبر و اخذ نتایج و نهایتا تدوین کتاب تبارنامه اولین قدم در راه حمایت از اسبهای ایرانی است، چراکه بدون  طی این  مراحل و همانند گذشته این امکان وجود داشت که عده قلیلی فرصت طلب اسبهای مجهول را به نژاد خاصی منتصب نمایند.

بر اساس مصوبه مجمع عمومی فدراسیون در سال گذشته و فرصت تعیین شده به آگاهی می رساند شرکت کلیه اسبهای ترکمن ،کرد، دره شوری و خزر در کلیه رویدادها اعم از اسبدوانی، جشنواره و …وحتی ثبت نتاج و صدور اوراق هویتی و …صرفا برای اسبهایی صورت خواهد گرفت که نام آنها در کتاب تبارنامه درج و یا از آنها نمونه گیری لازم به عمل آمده است.

                                                                                                روابط عمومی فدراسیون سواکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد