اطلاعیه مهم مسابقه انتخابی تیم ملی پونی سواران

اطلاعیه بسیار مهم

با توجه به ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی به آگاهی شرکت کنندگان در مسابقه انتخابی تیم ملی پونی سواران می رساند با توجه به ضرورت انجام تست PCR از شرکت کنندگان در مسابقات مذکور مقرر گردیده است:
۱. در روز سه شنبه مورخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ از ساعت  ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر با هماهنگی فدراسیون عوامل نمونه‌گیری یکی از آزمایشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت در محل باشگاه پارت رام مستقر و نسبت به نمونه گیری اقدام نمایند.

۲. کلیه عوامل اجرائی و کادر فنی مسابقه که لیست آنها تهیه و در اختیار آزمایشگاه قرار خواهد گرفت با ارائه کارت ملی برای مسابقه به باشگاه پارت رام مراجعه و نسبت به انجام تست اقدام نمایند.

۳. کلیه سوارکاران شرکت کننده از تهران و البرز در مسابقه با ارائه کارت ملی در ساعات مذکور به باشگاه پارت رام مراجعه و با پرداخت مبلغ ۲/۵۵۰/۰۰۰ ریال نسبت به انجام تست اقدام نمایند.
۴. کلیه سوارکارانی که از سایر استان های کشور در این مسابقه شرکت می کنند باید با مراجعه به آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان (لیست پیوست) در شهر محل سکونت خود نسبت به انجام آزمایش اقدام نموده و اصل نتیجه منفی آزمایش خود را به عوامل برگزاری ارائه و مجوز ورود به مسابقه را دریافت نمایند.

بدیهی است به دلیل شرایط بیماری کووید ۱۹، عوامل محترم نیروی انتظامی و حراست وزارت ورزش مستقر در محل مسابقه از ورود افرادی که فاقد مجوز صادر شده از سوی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا باشند جلوگیری می نماید.
عوامل تهیه خبر و عکاس و فیلمبردار نیز می بایستی همانند سایر عوامل اجرایی دارای گواهی منفی آزمایش از آزمایشگاه مذکور باشند در غیر اینصورت از ورود آن ها نیز جلوگیری می گردد.

با عرض پوزش از تمامی مالکین محترم تقاضا داریم به جهت حفظ سلامت خود و دست اندرکاران و عوامل اجرایی از حضور در مجموعه محل برگزاری مسابقه (باشگاه پارت رام) خودداری فرمایند، در غیر اینصورت از ورود ایشان اکیدا جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
نکته بسیار مهم این که ارائه نتیجه آزمایش منفی توسط شرکت کنندگان از سایر آزمایشگاه ها، مورد تائید فدراسیون نخواهد بود و تمامی افراد باید در روز مقرر در باشگاه پارت رام حضور به هم رسانده و تست مربوطه را انجام دهند.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد