اطلاعیه مورخه ۹۶/۹/۲ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

 

با توجه به استقبال فعالان عرصه زیبایی و جشنواره های کشور در امر ثبت نام در سامانه خود اظهاری کمیته زیبایی فدراسیون، تعداد ۳۱۱ نفر در این سامانه خوداظهاری ثبت نام نمودند. با بررسی اولیه توسط کمیته زیبایی و با توجه به وجود زمان محدود، مدارک مورد تایید برای ۸۶ نفر از ثبت نام کنندگان برای کمیته تایید گردید.

تعداد ۱۱ نفر از ثبت نام کنندگان جزو افرادی بودند که هیچ گونه مدارک و سوابق مرتبطی با جشنواره ارائه ننموده بودند.

مابقی افراد ثبت نام کننده دارای سوابق اجرایی بوده و برخی از افراد موفق به ارائه مدارک مستدل و مستند در ارتباط با فعالیت خود نشده بودند. این گروه تا تاریخ ۳۰ آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت در میادین جشنواره ها هستند. ولی می بایست نسبت به تکمیل مدارک و ارائه سوابق خود از طریق شماره تلگرامی ۰۹۱۲۴۱۶۰۵۹۴ نسبت به رفع موارد و ارسال مدارک و سوابق خود اقدام نمایند.

کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون برای اولین بار سعی در ارائه لیست تفکیکی و تکمیلی فعالان عرصه زیبایی در زمینه های داوری، سرکلانتری، کلانتری، محاسبات، دی سی، گویندگی و هندلری داشته و هدف اصلی از این حرکت ملی، ساماندهی به فعالان این عرصه با برگزاری دوره های بازآموزی، آموزشی و کارگاه های عملی می باشد.

بدیهی است از تاریخ این اطلاعیه تمامی برگزارکنندگان جشنواره ها می بایست از لیست اعلام شده ذیل در کادر اجرایی خود استفاده نمایند. در غیر این صورت با محرومیت و جرایم نقدی مواجه خواهند شد.

مالکینی که از هندلرهایی به غیر از نفرات اعلام شده در لیست شماره یک جشنواره استفاده نمایند، از جانب کمیته انظباطی و جشنواره های فدراسیون با جرائم نقدی و محرومیت مواجه خواهند شد.

افرادی که به هر عنوان نسبت به ارائه لیست اعلامی اعتراض داشته و یا قصد ارتباط با منشی کمیته در خصوص اطلاع از وضعیت بررسی شرایط خود دارند با شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ از طریق ارسال پیامک تلگرامی اقدام نمایند.

کمیته زیبایی و جشنواره ها تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۶ مدارک و سوابق تمامی افراد ثبت نام کننده را بررسی خواهد نمود.

برگزاری دوره های آموزشی و باز آموزی و پیگیری مدارک افرادی که در دوره های آموزشی دی سی، محاسبات و کتاب آبی از اصلی ترین اولویت های کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور است.

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد