اطلاعیه مورخه97/2/8 کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

اعلام لیست افراد مجاز جهت اقدام برای صدور کارت شناسایی

♦️♦️به اطلاع عموم علاقمندان و فعالان عرصه مسابقات زیبایی و جشنواره ها در تمامی نژادها می رساند، لیست به روز رسانی شده فعالان مجاز در عرصه جشنواره ها و زیبایی به تفکیک استانهای کشور پس از بررسی و به روز رسانی به شرح ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است این لیست بصورت ماهیانه به روز رسانی شده و فعالان می توانند مدارک خود را جهت درج در لیست، اصلاح و یا هر مورد دیگر به شماره تلگرامی 09214160594 ارسال نمایند. لیست به روز رسانی شده در هفته اول خرداد ماه مجددا اعلام خواهد شد.

❌ کلانتران محترم ثبت نام کننده در لیست می بایست جهت اقدام برای کارت شناسایی در دوره آموزشی قوانین کتاب آبی و قوانین ملی شرکت نمایند. این دوره در ماه جاری برگزار خواهد شد.

❌ کل افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی محاسبات طی اطلاعیه های اعلام شده 33 نفر می باشد که تمامی این افراد در لیست فعلان زیبایی ثبت نام ننموده اند. کمیته زیبایی برای آخرین بار به افرادی که در دوره آموزشی محاسبات در سالهای گذشته شرکت نموده ولی در سامانه خوداظهاری کمیته ثبت نام ننموده اند تا پایان اردیبهشت ماه 97 مهلت ثبت نام از طریق ارسال مدارک به شماره 09214160594 را میسر نموده است. بدیهی است ملاک کمیته زیبایی از این تاریخ به بعد لیست اعلام شده خواهد بود و عدم ثبت نام در سامانه خوداظهاری تا پایان اردیبهشت ماه به منزله انصراف از فعالیت تلقی خواهد گردید.

❌ کل افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی دی سی طی اطلاعیه های اعلام شده 15 نفر می باشد که تمامی این افراد در لیست فعلان زیبایی ثبت نام ننموده اند. کمیته زیبایی برای آخرین بار به افرادی که در دوره آموزشی دی سی در سالهای گذشته شرکت نموده ولی در سامانه خوداظهاری کمیته ثبت نام ننموده اند تا پایان اردیبهشت ماه 97 مهلت ثبت نام از طریق ارسال مدارک به شماره 09214160594 را میسر نموده است. بدیهی است ملاک کمیته زیبایی از این تاریخ به بعد لیست اعلام شده خواهد بود و عدم ثبت نام در سامانه خوداظهاری تا پایان اردیبهشت ماه به منزله انصراف از فعالیت تلقی خواهد گردید.

❌ افرادی که در لیست اعلام شده در مقابل اسامیشان اقدام برای دریافت کارت ذکر شده و شماره ردیفشان به رنگ قرمز مشخص شده است می بایست جهت صدور کارت شناسایی به سایت رسمی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا مراجعه و در قسمت خدمات اینترنتی در بخش شناسه و عضویت جامعه ورزشی عکس پرسنلی و اطلاعات شناسنامه ای خود را وارد نمایند.

❌ برای اکثر فعالان عرصه جشنواره ها و زیبایی در کشور که در سامانه خوداظهاری ثبت نام نموده ولی تا کنون موفق به ارسال مدارک نگردیده اند تا پایان خرداد ماه سال جاری دوره های آموزشی مرتبط و مورد نیاز برگزار خواهد گردید.

❌ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون به مرور زمان با صدور کارتهای شناسایی لیست تفکیکی فعالان زیبایی را به تفکیک تخصص اعلام خواهد نمود.

لیست_فعالان_زیبایی_و_جشنواره_در

@zibaee96komite
کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد