اطلاعیه کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

به اطلاع عموم هندلرهای فعال در عرصه زیبایی و جشنواره ها(در تمامی نژادها) می رساند :

در راستای نظم بخشیدن به برگزاری مسابقات جشنواره و زیبایی در تمامی نژادها در کشور، قوانین انظباطی ملی مربوط به برگزاری مسابقات زیبایی و جشنواره ها تنظیم و اطلاع رسانی گردیده است. با توجه به آمار بالای کارت های زرد دریافتی توسط هندلر های کشور ایران در جشنواره های مختلف گذشته نسبت به کشورهای دیگر، قوانین مربوط به دریافت کارت زرد و قرمز مربوط به هندلرها به شرح ذیل اطلاع رسانی می گردد و از تاریخ این اطلاعیه قوانین ذکر شده در تمامی نژادها و جشنواره های زیبایی لازم الاجرا می باشد. متن کامل قوانین ملی انظباطی مسابقات زیبایی و جشنواره ها در کانال رسمی کمیته زیبایی و جشنواره ها و سایت رسمی فدراسیون سوارکاری کشور جهت مطالعه فعالان این عرصه اطلاع رسانی گردیده است.

1) اگر هندلری خارج از لیست اعلام شده کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور (سامانه ثبت نام فعالان زیبایی و جشنواره‌ها) وارد میدان مسابقه شود، ضمن اخراج هندلر از میدان، هندلر به کمیته انظباطی فدراسیون سوارکاری ارجاع داده خواهد شد.
2) دریافت 2 کارت زرد برای هندلر در طول یک جشنواره(ملاک یک جشنواره است نه یک روز)‌، باعث اخراج هندلر شده و مالک اسب برای ادامه می‌تواند از هندلر دیگری که در لیست اعلام شده فدراسیون سوارکاری کشور موجود است، استفاده نماید.
3) دریافت کارت قرمز در یک جشنواره و یا سه کارت زرد در چند جشنواره(در طول یک سال شمسی)، هندلر را از حضور در اولین جشنواره بعدی محروم خواهد نمود.
4) میزان جریمه نقدی به ازای هر کارت زرد برای هندلر مبلغ 5/000/000 ریال (پنج میلیون ریال) بوده که هندلر می بایست مبلغ جریمه را با حکم کمیته انظباطی فدراسیون به حساب فدراسیون سوارکاری کشور واریز نماید.(تا زمان پرداخت مبلغ جریمه هندلر حق حضور در میادین بعدی را نخواهد داشت)
5) میزان جریمه نقدی به ازای دریاف کارت قرمز مستقیم مبلغ 20/000/000 ریال(بیست میلیون ریال) به همراه محرومیت در دو جشنواره می باشد که هندلر می بایست مبلغ جریمه را با حکم کمیته انظباطی فدراسیون به حساب فدراسیون سوارکاری کشور واریز نماید.
6) میزان جریمه نقدی با ازای دریافت کارت زرد دوم در جشنواره و متعاقباً اخراج هندلر، مبلغ 15/000/000 ریال (پانزده میلیون ریال)و محرومیت در دو جشنواره می‌باشد که هندلر می‌بایست مبلغ جریمه را با حکم کمیته انظباطی فدراسیون به حساب فدراسیون سوارکاری واریز نماید.
تبصره : تا زمانی که جریمه نقدی به حساب فدراسیون سوارکاری واریز نگردد، هندلر حق شرکت در جشنواره‌ها را ندارد.
7) هندلر در طول جشنواره حق اعتراض مستقیم به تصمیم داور نداشته و در صورت اعتراض به رای داور مالک اسب می بایست با هماهنگی سرکلانتر و دی سی اعتراض کتبی خود را با پرداخت هزینه اعلام نماید.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد