اطلاعیه کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

 

♦️کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور پس از بررسی نهایی ثبت نام کنندگان در سامانه خوداظهاری فعالان عرصه مسابقات زیبایی و جشنواره ها در تمای نژادها، جهت صدور کارت های شناسایی فعالان در نظر دارد :

۱. برای فعالان ثبت نام کننده که دارای مدارک معتبر و سوابق اجرایی در زمینه مربوطه هستند، کارت شناسایی صادر نماید.

۲. افرادی که دارای سوابق اجرایی بوده و در برخی دوره های آموزشی استانی و … شرکت نموده اند ولی فاقد مدارک مربوط به دوره طی شده در زمینه فعالیت خود می باشند، جهت صدور کارت شناسایی، می بایست در دوره های بازآموزی و آموزشی برنامه ریزی شده توسط کمیته زیبایی و آموزش فدراسیون شرکت نمایند.( تاریخ و عنوان دوره ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)

۳. افرادی که دارای سوابق اجرایی بوده ولی در کلاسهای مربوطه شرکت نکرده اند، می بایست جهت صدور کارت شناسایی در کارگاه های آموزشی برنامه ریزی شده شرکت و نمره قبولی را اخد نمایند.( تاریخ و عنوان کلاسها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)

۴. با نظر به اینکه کارگاه ها و دوره های آموزشی داوری اسب کرد و دره شور و … در حال تدوین و برنامه ریزی است، افرادی مجاز به شرکت در این دوره ها خواهند بود که در سامانه خوداظهاری کمیته زیبایی ثبت نام نموده اند.

۵. نظر به درخواست مکرر برخی از فعالان عرصه مسابقات زیبایی و جشنواره ها در تمامی نژادها (خصوصا نژادهای کرد و دره شور و ترکمن ) که موفق به ثبت نام در سامانه خوداظهاری نشده اند، کمیته زیبایی و جشنواره ها تا پایان وقت اداری مورخه ۹۶/۱۱/۱۹ ، فرصتی مجدد جهت ارسال سوابق و مدارک این عزیزان را فراهم نموده است. لذا فعالانی که تا کنون موفق به ثبت نام در سامانه خود اظهاری کمیته زیبایی نگردیده اند، می بایست تا تاریخ مقرر شده فوق موارد ذیل را به شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ تنها از طریق تلگرام ارسال نمایند.

– تصویر کارت ملی
– زمینه فعالیت( داور، کلانتر، محاسبات، دی سی، گوینده، هندلر)
– استان و شهرستان
– سوابق اجرایی
– دوره ها و کلاسهای طی شده
– تصویر مدارک مربوط به دوره ها

این آخرین اعلام کمیته زیبایی جهت ثبت نام در سامانه خوداظهاری بوده و در دوره ها و کارگاه های آموزشی و بازآموزی و … افرادی که در سامانه ثبت نام نمایند و از طرف کمیته پس از بررسی مدارک ارسالی در لیست فعالان قرار گیرند اجازه حضور خواهند داشت.

@zibaee96komite
کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد