برنامه های راهبردی اسبدوانی تشریح شد

جلسه کمیته ملی اسب دوانی

روز پنجشنبه در محل فدراسیون سوارکاری باحضور اکثریت اعضا در ساعت تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری پس از احراز نظرات توسط اعضا کمیته دکتر مسعود خلیلی رییس فدراسیون اقدامات بسیار اساسی و زیربنائی که برای پیشبرد اهداف فدراسیون در زمینه بالابردن کیفیت مسابقات بعمل آورده اند و برای اعضا کمیته تشریح نمودند.
۱_فدراسیون عضویتش در فدراسیون جهانی اسب دوانی تثبیت و حق العضویت مربوط به سال ۲۰۱۷را واریز نمود.
۲_دعوت از فدراسیون برای اجلاس جهانی در مهر ماه ۱۳۹۶ اعلام که در این ارتباط نمایندگان به اجلاس اعزام خواهند شدضمنا در نظر است فیلمی به مدت ۱۵ دقیقه برای کلیات انجام شده ۶سال گذشته در این رسیدگی و ارائه میشود.
۳_دعوت از فدراسیون برای شرکت در اجلاس آسیایی سال ۲۰۱۸در ماه مِی مطرح شد و قرار است هیاتی از فدراسیون در این اجلاس شرکت و ره آورد های آن را گزارش نماید.
۴_ساختمان معاونت فنی در میدان نوروز آباد تکمیل و معاونت به ساختمان نوساز جدید منتقل شد.
۵_قرارداد با دکترپیردُر باکس نهایی و براساس مفاد قرارداد آموزش هندیکاپری،نحوه انجام مسابقات و بطور کلی تمام مواردی که به نحوه برگزاری مسابقات اسب دوانی مرتبط میباشد مورد بازنگری و اصلاح قرار خواهد گرفت.
۶_مقرر شد که مدیر عامل و دونفر از معاونان شرکت یونیک که یک شرکت غیر انتفاعی و سهامش مربوط به فدراسیون جهانی میباشد و فعالیتش مربوط به خارج از کشور فرانسه میباشد ظرف هفته آینده ضمن حضور در ایران و برای توسعه اسب دوانی مذاکراتی با فدراسیون سوارکاری داشته باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد