تحولی بزرگ در سوارکاری استان لرستان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، هیات سوارکاری استان لرستان با ریاست فرشید مرادی براى بازسازی مجموعه اسبدوانی این استان با کمترین هزینه و در سطحی قابل قبول ، منطبق بر شرايط اقتصاد مقاومتى ،اقدام کرد.

از جمله این اقدامات می توان به بازگرداندن زمین مجموعه سوارکاری استان لرستان به مساحت ۸ هکتار در بهترین نقطه شهر خرم آباد اشاره کرد. مجموعه ای که برای بازسازی آن ۱۲۰۰۰ متر مکعب خاکریزی، ۲۵۰۰ متر نرده گذاری، ۱۲۰۰ متر فنس کشی و ۱۵۰۰ متر مکعب ماسه ریزی شده است و در بهمن ماه (ماه جاری) سال ۹۵ با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان فاز اول آن افتتاح و اولین دوره مسابقات اسبدوانی در آن مجموعه بعد از ۱۰ سال رکود برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برای ساخت این مجموعه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ، ۴۰ میلیون تومان آن اعتبارات دولتی و مابقی توسط خیرین و علاقمندان و مالکین تهیه شده است.
همچنین تجهیز مجموعه سوارکاری لرستان برای اولین بار به یک دستگاه دپار ۱۲ راسی برای برگزاری هرچه بهتر سطح مسابقات اسبدوانی در این استان، و ساخت یک مانژ تمرینی و آموزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر برای توسعه رشته پرش با اسب و آموزش جانبازان در راس برنامه های این هیات قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد