تشکیل جلسه تخصصی و هم اندیشی کمیته زیبایی با نمایندگانی از مالکین، پرورش دهندگان، پیش کسوتان و علاقمندان نژادهای کرد و دره شور

ظهر روز گذشته کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور با جمعی از مالکین و پیش کسوتان و علاقمندان نژاد کرد و دره شور تشکیل جلسه داد.
در ابتدای جلسه جاویدی رییس کمیته کلیاتی در خصوص اهداف کمیته زیبایی فدراسیون مبنی بر ساماندهی برگزاری جشنواره های کرد و دره شور، لزوم ایجاد تیم داوری متحد با اصول آکادمیک داوری و تدوین کلیاتی در خصوص شناسه ها و فاکتورهای شاخص داوری در این دو نژاد مطالبی را عنوان نمود که با موافقت کلیه حاضرین همراه گردید.
لزوم برگزاری کلاسهای کلانتری و هندلری، لزوم استفاده از دی سی و کمیته انظباطی در جشنواره ها، ثبت نام اسبهای شرکت کننده با تایید معاونت فنی فدراسیون و همچنین مرتفع نمودن مشکلات داوری در این دو نژاد از جمله موارد و خواسته هایی بود که کلیه حاضرین در جلسه به آن تاکید نمودند.
♦️همچنین مقرر گردید بنا به درخواست روسای محترم هیات های سوارکاری کردستان، آ.غربی، کرمانشاه و اصفهان، کلیه فعالان عرصه زیبایی در این دو نژاد که موفق به ثبت نام در سامانه خوداظهاری کمیته جشنواره های فدراسیون نگردیده اند، تا تاریخ ۹۶/۹/۲۵ از طریق ارسال سوابق و مدارک خود به شماره تلگرامی ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ اقدام نمایند.

♦️جلسه آتی کمیته زیبایی در خصوص یکسان سازی و ایجاد تیم داوری آکادمیک با استفاده از پیش کسوتان و صاحبنظران عرصه نژاد کرد به میزبانی استان کرمانشاه در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ برگزار خواهد گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد