جلسه هم اندیشی مسوولان آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هم اندیشی و هماهنگی روسای کمیته ها و روسای هیات های سوارکاری شهرستانهای استان آذربایجان شرقی در محل آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان  برگزار شد. در این جلسه که نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامید مختصری از عملکرد هیات سوارکاری استان توسط دکتر جاویدی ارائه شد و تک تک روسای کمیته ها و روسای شهرستانها بیلان و عملکرد و برنامه های خود را ارائه کردند. در این جلسه بر ایجاد اتحاد هر چه بیشتر، خدمت بی منت و تدبیر در انجام امور و انسجام امور اداری با هماهنگی رییس هیات سوارکاری استان تاکید گردید.
همچنین از زحمات دکتر خیرخواه در کمیته تبارنامه و آموزش تقدیر و تشکر به عمل آمد و  آقای شفیع پور به مدت یک سال به عنوان رییس کمیته تبارنامه استان منصوب گردید. همچنین حکم انتصاب صدقی به عنوان رییس کمیته جشنواره و زیبایی استان که در برگزاری جشنواره اسب اصیل آذربایجان در شهرستان مراغه، توسط نائب رییس بانوان استان تقدیم گردید.
تصمیم گیری جدی هیات سوارکاری استان در خصوص تعدادی از روسای شهرستانها و کمیته های غیر فعال و حاشیه ساز در استان نیز با اخذ رای اعتماد اعضای هیات رییسه استان، طی هفته آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین با توجه به روند رو به رشد و حرکت سریع هیات سوارکاری استان، براساس تصمیم اعضای

هیات رییسه استان، کمیته ها و شهرستانهای حاشیه ساز و غیرفعال استان، طی هفته آتی تعیین تکلیف خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد