جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه آغاز به کار کرد

پیش از شروع جلسه فوق العاده اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه که از ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۳۹۷ با سخنرانی دکتر محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و اعضا مجمع برگزار خواهد شد، هیئتی رئیسه کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه به ریاست حمد بن عبدالرحمن العطیه آغاز به کارکرد.
رئیس ،نواب رئیس،دبیر و روسای کمیته های تخصصی کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه از ساعت ۹صبح موارد قابل طرح در جلسه فوق و همچنین مجمع عمومی و بویژه مقررات تدوین شده و موضوعاتی که به دپارتمان های تخصصی کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه ارجاع شده را بررسی و اعلام نظر خواهند کرد.
در جدول زمانی اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه پس از جلسه هیئت رئیسه ،برگزاری مجمع فوق العاده در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و اعضا کنفدراسیون سوارکاری آسیاو اقیانوسیه مجمع عمومی از ساعت ۹صبح برنامه ریزی شده است.
فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا با میزبانی ،این اجلاس و معرفی ظرفیت‌های ورزش سوارکاری و صنعت اسب کشور به اعضای آسیائی کنفدراسیون سوارکاری گامی ارزشمند در افق بلند توسعه همکاریهای داخلی و بین المللی برداشته است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد