جلسه کمیته مالکان اسب ترکمن برگزار شد

جلسه کمیته اسب ترکمن فدراسیون ج. ا. ا در روز ١٣٩۶/١٢/٢ رأس ساعت ١۴با حضور ریاست محترم فدراسیون دبیر و کلیه اعضاء به همراه معاونت محترم فنی فدراسیون و کارشناسان این معاونت تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه آقایان علی آرزومند و محمد حسین زندی کریم خانی به عنوان میهمانان جلسه مواردی را به سمع و نظر اعضاء رساندند و در ادامه بیانات ریاست محترم فدراسیون استماع گردیدو در نهایت موارد ذیل به تصویب رسید:
١.کمیته مصوب نمود ظرف مدت یک ماه از این تاریخ به طریق مقتضی نسبت به اصلاح کتاب اول تبارنامه اسب ترکمن اقدام نماید ضمنا آقایان ١-رضا الهامی ٢-اصغر قائد امینی ٣-دکتر محمد سجاد انصاری به عنوان نمایندگان کمیته بدین منظور تعیین گردیدند، در ضمن مالکین محترم در صورت نیاز به اصلاحات اطلاعات اسب های خودبه صورت خوداظهاری به این اعضاء اعلام نمایند.
٢.در خصوص وضعیت اسب دوانی از فروردین ماه ۹۷ مقرر گردید مطابق آیین نامه اسب دوانی فدراسیون اسب های ترکمنی اجازه کورس داشته باشند که پدرشان سیلمی مورد تایید فدراسیون باشد.
٣.به نمایندگی از کمیته اسب ترکمن آقایان ١-دکتر محمدرضا سابقی٢-دکتر احمد احمدی به عنوان نمایندگان اعضاء و مالکین جهت بازدید از مدارک سیلمی ها و یا مادیان های مورد سوال تعیین شدند. و مقرر شد در صورت نیاز از یک مشاور مطلع بدین منظور استفاده نمایند. بدیهی است معاونت فنی همکاری لازم را با این عزیزان مبذول خواهد نمود.
۴.کمیته مقرر نمود فقط تا آخر امسال نسبت به میکروچیپ گذاری و نمونه گیری مادیان های بالای ٥سال بدون شجره اقدام گردد و معاونت فنی در صورت اعلام نیاز مالکین خراسان شمالی و گلستان نسبت به اعزام مجدد کارشناس اقدام نماید. بدیهی است بر همین اساس کتاب دوم نهایی و بسته خواهد شد
٥. مقرر شد به اسب های زیر ده سالی اجازه سیلمی شدن داده شود که علاوه بر اینکه پدرآن سیلمی موردتایید فدراسیون باشد از طرف مادر نیز تایید گردد.
در پایان اعضای کمیته مکان جلسه بعدی را با دستور جلسه بررسی مشکلات و مسایل پیرامون اسب دوانی شهرستان گنبد در تاریخ یازدهم اسفند ماه تعیین نمودند.

( کمیته مالکان اسب ترکمن)
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد