دبیر فدراسیون سوارکاری خبر داد : برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران

دبیر فدراسیون سوارکاری خبر داد :
برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی  در ایران
مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهاتی چهارشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار خواهد شد.
کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری  با اعلام خبر برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهاتی در ایران و در مجموعه سوارکاری نوروز آباد اظهار داشت : این مسابقات سه روزه است بطوریکه روز های اول و دوم به ترتیب چهارشنبه و جمعه پنجم و هفتم خردادماه برگزار می شود و روز سوم هم در تیرماه قبل از مسابقات CSI با حضور ناظران جهانی برگزار خواهد شد.
دبیر فدراسیون سوارکاری توضیح داد : دو روز از بهترین نتایجی که سوارکاران کسب کنند در رده بندی آنها لحاظ می شود و نفرات اول تا سوم همچنین 20 سوارکار برتر در سطح دنیا به مسابقات روز سوم دعوت می شوند .
کاظمیان گفت : قرار بود در روز سوم مسابقات جام فدراسیون جهانی سوارکاری ، رقابت های انتخابی المپیک جوانان هم برگزار شود اما بدلیل لغو المپیک جوانان ، مسابقات انتخابی هم برگزار نمی شود به همین دلیل مسابقاتی مشابه المپیک جوانان را فدراسیون جهانی سوارکاری برگزار خواهد کرد که انتخابی این رویداد در روز سوم مسابقات در تیرماه و در مجموعه نوروز آباد انجام خواهد شد .
دبیر فدراسیون شکل برگزاری مسابقات را دو راندی عنوان کرد و گفت : مجموع خطا و زمان راند دوم مسابقات ، مشخص کننده مقام های برتر است و هر روز از مسابقات ، جایزه روز خواهد داشت و نتایج رویداد توسط داوران بین المللی به سامانه فدراسیون جهانی اعلام می شود و طراحی مسیر هم بر اساس همان طراح اصلی آن یکسان است .
کاظمیان شاخصه این مسابقات را رقابت مهیج سوارکاران جوان و پدیده کشورها دانست و گفت : این مسابقات بهترین فرصت برای سوارکارانی است که قصد دارند توانمندی خود را در یک رویداد رقابتی مهم به نمایش بگذارند بویژه اکنون که در دوران پاندمی کرونا قرار داریم و امکان سفر به دیگر کشورها به دلیل مراقبت از درگیری با ویروس کرونا وجود ندارد .
دبیر فدراسیون بار دیگر اهمیت مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت : این مسابقات در کشورهایی که داوطلب برگزاری هستند ، انجام می شود و  سطح مسابقات هم در سطح A برگزار می شود و ارتفاع موانع هم 130 سانتیمتر است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد