سواركار ايراني با شايستگي نامزد دريافت جايزه روز جهاني زن پارالمپيك شد

ریيس فدراسيون سواركاري :
سواركار ايراني با شايستگي نامزد دريافت جايزه روز جهاني زن پارالمپيك شد / اين انتخاب بيانگر توسعه ورزش بانوان ايران در عرصه بين الملل است 
رییس فدراسیون سوارکاری قرار گرفتن يك سواركار ايراني در  بين نامزد دريافت جايزه روز جهاني زن پارالمپيك را بيانگر اراده يك بانوي توانمند، استمرار در توسعه ورزش بانوان و توجه به ورزش جانبازان و معلولين ارزيابي كرد .
دكتر مسعود خليلي در گفتگو با سايت فدراسيون سواركاري با ابراز خرسندي از قرار گرفتن يك ايراني در  بين نامزد دريافت جايزه روز جهاني زن پارالمپيك اظهار داشت : کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه کرده که 
نام غزاله منتظم رییس کمیته سوارکاری معلولان نیز در بین آنها دیده می‌شود و قرار است این جایزه 8 مارس (18 اسفند) به فرد منتخب اهدا  شود.
رييس فدراسيون سواركاري از فعاليت منسجم رشته پاراسواركاري  ابراز رضايت كرد و با بيان اينكه كميته سواركاري معلولان از يكسال پيش در قالب ساختار اين فدراسيون قرار گرفته است ، تصريح كرد : غزاله منتظم رییس کمیته سوارکاری فدراسيون  به دليل نقش آفريني در توسعه و پیشرفت این رشته در بين پنج نامزد برتر اين رشته قرار گرفته و شايسته دريافت جایزه روز جهانی زن پارالمپیک از سوي كميته بين المللي پارلمپيك است .
دكتر خليلي با تقدير از كميته ملي پارالمپيك در معرفي اين ورزشكار به كميته بين المللي پارالمپيك توضيح داد :
 قرار گرفتن يك ايراني در  بين نامزد دريافت جايزه روز جهاني زن پارالمپيك بيانگر اراده يك بانوي توانمند و استمرار در توسعه ورزش بانوان و توجه به ورزش جانبازان و معلولين است .
رييس فدراسيون سواركاري گفت: بدون شك نقش حمايتي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك  و پارالمپيك زمينه ساز توسعه ورزش بانوان شده و شرايط ظهور و بروز توانمندي انسان هاي توانمند و با اراده را رقم زده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد