قدردانی از تلاش های یکی از همکاران فدراسیون در حمایت از طرح اکرام و ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی

روز شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۹۹ بنا به درخواست کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهارستان در استان تهران ، از حمایت همکارمان سرکار خانم پورشهباز از نیازمندان این شهرستان که یکی از محروم ترین اقشار جامعه هستند و به ویژه خانوارهای بی سرپرست یا بدسرپرست با اهداء لوحی تقدیر به عمل آمد.

بنابر گزارش جناب آقای عزیزی رئیس محترم کمیته امداد شهرستان بهارستان و جناب آقای زرین آبادی کارشناس محترم اکرام و ایتام ، در این شهرستان کم برخوردار تعداد 1200 خانوار نیازمند ایتام و دارای سوء تغذیه وجود دارند که به شدت نیازمند کمک های خیرین می باشند.

از آنجا که تأمین نیاز این عزیزان وظیفه شرعی و اخلاقی همه ما می باشد لذا از همۀ بزرگوارانی که مایل به کمک به هر میزان در حد توان هستند دعوت میشود به کمک این جامعه محروم بشتابند و با بذل محبت به شماره کارت 6037997950007816 به نام اکرام محسنین کمیته امداد امام خمینی در این اقدام خداپسندانه و انساندوستانه مشارکت نمایند.

لازم به توضیح است این هزینه ها صرف موضوعاتی از قبیل حامی فرزندان ، جهیزیه ، درمان ، تحصیلی ، سبد کالا ، اطعام و شوق زیارت و … می باشد و در صورتیکه درخواست کمک فقط در یک حوزه مشخص را دارید می توانید پس از پرداخت با سرکار خانم پورشهباز هماهنگ نموده که در حوزه مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد