مسابقات انفرادی پرش با اسب « جام رمضان» استان همدان برگزار شد

مسابقات انفرادی پرش با اسب « جام رمضان»  برگزار شد
سومین هفته رقابتهاي پرش با اسب تقویم عملیاتی سال ۱۴۰۰ هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان با فروکش کردن موج چهارم شیوع کرونا و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و همکاری سوارکاران و مربیان شرکت کننده با پرش سوارکاران و اسبها در روزهای پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در رده های تمرینی ،اسب مبتدی ، سوار مبتدي ، رده E ،  رده D1 اسبهای زائیچه ایران و C1 گروه سنی آزاد و ۵۱ تلاش شرکت کنندگان در مسیر مسابقه و موانع از باشگاههای ایثار ، اکباتان ، کوثر ، خوشه طلایی ، گشتاسب ، یال  و به میزبانی باشگاه آذرخش شهرستان بهار برگزار شد.
سوارکاران و اسبهای رده مبتدي و E مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری رده بندی شدند و در رقابتهاي رده D1 اسبهای زائیچه ایران :
۱- مهدی حمزه ای با اسب هایرون از باشگاه سوارکاری کوثر
۲- محسن حدادیان با اسب نیکو از باشگاه آذرخش
۳- امید یگانه پرست با اسب لاکی لوک از باشگاه یال 
مقام های اول تا سوم این رده بودند.
رده C1 گروه سنی آزاد که در جدول داوری دوبخشی نرمال برگزار شد و رقابت تنگاتنگ سوارکاران ، لحظات خاصی را در صبح جمعه ۲۴ اردیبهشت پدید آورد تا مقام برتر و کاپ و جایزه نقدی ویژه جام رمضان سال ۱۴۰۰ به محسن حدادیان با اسب سرادو زد از باشگاه آذرخش اهدا شود.
در جایگاه دوم امیرحسین احمدی ثابت با اسب لیبروآ وان دِ از باشگاه اکباتان ایستاد و مقام سوم به مهدی صمدی با اسب ویکتوریا از باشگاه ایثار رسید.
مراسم اهدای جوایز نفرات برتر نیز با حضور رئیس هیئت ورزشی سوارکاری استان ، دو نفر از پیشکسوتان و سرداور رویداد برگزار شد. 
سوارکاران پرش با اسب هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان با حضور در رقابتهاي استانی و ادامه تمرینات ، آمادگی حضور در رقابتهاي بین المللی FEI Challenge 2021  که در روزهای ۵ و ۷ خرداد ماه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد تهران و در صورت مساعد بودن شرایط و اخذ مجوز فدراسیون سوارکاری از ستاد ملی کرونا را کسب کرده و به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد