نتایج مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان

«مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در سال ۱۳۹۹با معرفی نفرات برتر برگزار گرديد»
مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان (سال ۱۳۹۹) روز جمعه ١١ مهرماه در رده C ؛گروه سنی بزرگسالان (بالاي ١٨ سال)، گروه مالکین ، گروه سني نوجوانان و گروه سني نونهالان  با حضور٢٣سوارکار برگزار شد.
 
در گروه سنی بزرگسالان، قهرمان استان در سال ۱۳۹۹ ارشيا نجفي نيا با اسب بي پلير از باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي زنجان لقب گرفت.
 
در گروه مالكين غير حرفه اي سهيل شعباني با اسب دنسر از خرمدره مقام قهرمانی را کسب کرد و جواد شريفي با اسب ژاماسب از خرمدره مقام دوم و عليرضا رضايي با اسب سان لرداز كالسكه طلايي حائز مقام سوم شدند.
در گروه سني نوجوانان قهرمان استان در سال ۱۳۹۹ هليا كنكاني  با اسب كميسر از باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي و مقام دوم براي سها غلاميان با سرآمد از باشگاه كالسكه طلايي و مقام سوم برای آتنا بني جبار با ارسلان از باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي زنجان بود.
در گروه سني نونهالان نیز محمد ياسين باباخاني  با اسب ثريا هورس از خرمدره قهرمان استان در این رده و حسام شريفي با كيارش فايتر و غزل شريفي با هپي هورس هر دو از خرمدره دوم و سوم شدند.
این مسابقات بدون حضور تماشاچي و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و با حضور استاندار محترم زنجان و معاون محترم ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان و نظارت دانشگاه علوم پزشكي زنجان برگزار شد.
روابط عمومي هيات سواركاري استان زنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد