نحوه انتخاب تیم ملی پرش رده بزرگسالان

نحوه انتخاب تیم ملی رده بزرگسالان
از آنجا که مسابقات پرش با اسب آسیایی در سپتامبر ۲۰۲۲ در کشور چین شهر  Hangzhou برگزار خواهد شد لذا انتخاب تیم ملی از میان سوارکاران و اسب های برتر کار بسیار ضروری است به همین منظور برای انتخاب تیم مذکور باید شرایط خاص تدوین و اعلام گردد.
 انتخاب سوارکار و اسب ورزیده از میان بهترین های کشور با تدوین برنامه آماده سازی و تشکیل اردوها کار بسیار مهمی است که باید در زمان مناسب انجام شود به همین منظوردر بهمن ماه 1399 پس از مذاکره با دست اندرکاران و صاحب نظران و کشور آسیایی جهت بهره مندی از تجربه و تخصص افراد مذکور نحوه انتخاب تیم ملی به شرح ذیل تقدیم می گردد. 
 شرایط انتخاب سوارکاران و اسب ها
 انتخاب سوارکاران آماده با اسبهای آنها از مسابقات انتخابی مشخص شده در داخل و خارج از کشور تا پایان (۲۰ ما‌رچ 2022) اسفندماه ۱۴۰۰ کار اساسی است لذا مسابقات انتخابی داخلی و خارجی تیم ملی از اول فروردین ۱۴۰۰ (21 مارچ ۲۰۲۱) الی پایان سال  1400(20 مارچ 2022 ) به شرح ذیل می باشد.
⭕️مسابقات داخلی
۱-  امتیاز کسب شده سوارکاران بر اساس جدول امتیاز رنکینگ فدراسیون به شرح پیوست از فینال جام های ملی ۱۴۵ سانتیمتر و بالاتر از آن که در سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار می گردد.
۲-  امتیاز کسب شده از فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور (راند دوم روز سوم)
۳-  امتیاز کسب شده از فینال مسابقات CSI  و CSI-W  یک و دو ستاره‌ای که در سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار می گردد .
⭕️مسابقات برون مرزی 
۱- امتیاز کسب شده سوارکاران از مسابقات پرش با اسب بین المللی  CSIدو ستاره و بالاتر از آن بر اساس جدول امتیاز پیوست در سال ۱۴۰۰
⭕️تبصره : تمامی سوارکاران که در مسابقات برون مرزی شرکت می نمایند باید فیلم پرش و لیست نتایج رسمی مسابقاتی که در آن کمتر از ۸ خطا کسب نموده اند بلافاصله پس از اتمام رویداد را تهیه و به کمیته پرش فدراسیون ارسال نمایند .
در فروردین سال ۱۴۰۱ امتیازات کسب شده توسط کمیته پرش بررسی و سوارکاران برتر و اسب های آنها مشخص و اعلام خواهد شد.
 هر سوارکار می تواند حداقل دو رأس اسب داخل و یا خارج از کشور با اطلاعات کامل شامل پاسپورت و واکسیناسیون و غیره را به فدراسیون ارائه نماید.
 ⭕️تبصره: سوارکاران شرکت کننده در مسابقات انتخابی باید اطلاعات کامل دو مراقب اسب شامل کارت ملی و گذرنامه و عکس و سایر سوابق فنی را تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به منظور آموزش افراد مذکور به فدراسیون ارائه نمایند .
⭕️شرایط عمومی تیم ملی پرش با اسب 
۱- سن : ۲۱سال به بالا
۲-  ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
۳-  ارائه گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر
۴-  ارائه کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا کارت معافیت از خدمت
۵-  نداشتن هرگونه ممنوعیت جهت خروج از کشور به دفعات
۶-  دارا بودن پاسپورت معتبر به طوریکه در زمان اعزام حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد (فروردین ۱۴۰۱ دارای یکسال اعتبار باشد)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد