هفته 11 اسبدوانی نوروزآباد برگزارشد

هفته 11 اسبدوانی نوروزآباد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نوروز آباد میزبان هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی تهران بود.
مسابقه اسبدوانی جمعه گذشته در هشت دور و با حضور 68چابکسوار و نژاد مختلف اسب ایرانی برگزار شد.
در این هفته اسب هایی با نژاد،تروبرد داخلی و دوخون و ترکمن و عرب مسافت1000 متر را طی کردند.
دوراول با8شرکت کننده با اسبهای ترکمن3 تا 5سال با امتیاز 0 تا 6 نادر صالح پور سوار بر پلنگ خانم اول و بنیامین جرجانی سوار بر سردار خان صوفیان دوم و امین محمدی سوار بر بل سوم شدند.
دور دوم با 6شرکت کننده با اسبهای نژاد ترکمن3 سال با امتیاز 8تا14 کمال دالیچه عطا باسرکش پوریا و بنیامین جرجانی با فولاد سنجر و امین محمدی با پاشا بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور سوم با 8شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 3سال با امتیاز0تا 4 کمال دالیچه عطابا ریو گرین اول و امین محمدی با نادر دوم و نصار محمدی با دلاور سوم شدند.
دور چهارم با 8 شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 3 تا 5سال با امتیاز8 تا 14 بنیامین جرجانی سوار بر آروشا و کمال دالیچه عطا سوار بر مای آرچر و امین محمدی سوار بر ترمه 2 به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور پنجم با 8 شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 3 تا 4سال با امتیاز 16 تا 22 بنیامین جرجانی با اسب آکام اول شد و کمال دالیچه عطا با اسب وی وی تو دوم شد و مهرداد خوجملی با اسب دراگل سوم شد.
دور ششم با 9شرکت کننده با اسبهای نژادتروبرد داخلی 3 تا 4 سال با امتیاز16تا22 متین جرجانی سوار بر ریو کنزو و علی محمد غراوی سوار بر ریورویس و بنیامین جرجانی سوار بر لیدی هج به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور هفتم با9شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد3 تا 4 سال با امتیاز24 تا 34 نادر صالح پور با هیمالیا و کمال دالیچه عطا با اکشن هج و عبدالحلیم غیادی با لاکی بویز به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور هشتم با12 شرکت کننده با اسبهای نژادعرب3 تا 5 سال با امتیاز0 تا6 ابوالفضل دهقان سوار بر نصیربیگ اول شد و محمد خوجملی سوار بر میراژ دوم شد و ابوطالب چاری زاده سوار بر والی خوزستان سوم شد.
به اطلاع همه علاقمندان می رساند 17 شهریورماه مسابقات اسبدوانی در چندین کورس ویژه با جوایز بسیار ارزنده و بزرگ برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد