پيام رئيس فدراسيون سواركاري به مناسبت جشن تولد چهل و دو سالگي انقلاب شكوهمند اسلامي

پيام رئيس فدراسيون سواركاري به مناسبت جشن تولد چهل و دو سالگي انقلاب شكوهمند اسلامي؛
سواركاري ايران دستاوردهاي خوبي در ٤٢ سال گذشته داشته است 
دكتر مسعود خليلي با تبريك فرارسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در پيامي كه منتشر شده ابراز اميدواري كرده است كه  سواركاري ايران در مسير رشد و تعالي؛ بالندگي و سرافرازي را براي كشور با سرعت بيشتر و موفقيت هاي بالاتر به ارمغان آورد .
متن پيام به شرح زير است :
به نام خدا 
٢٢ بهمن ، مصادف با چهل و دومين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي را به عموم مردم و هموطنان عزيزم بويژه جامعه پرافتخار ورزش ايران اسلامي تبريك مي گويم .
اميدوارم همچنان ايران عزيز  در مسير موفقيت گام بردارد و در رويدادهاي مهم رقابتي ورزشكاران كشورمان خوش بدرخشند و پرچم ايران را در استمرار موفقيت هاي گذشته به اهتزاز در بياورند 
عرصه ورزش ايران در طي اين سالها محل تجلي توانمندي جوانان بوده كه سرود مقدس كشورمان را در عرصه قاره اي و جهاني طنين انداز كردند و اميدوارم همجنان پيروزي هاي ورزش ايران ادامه داشته باشد و جوانان ايران اسلامي هم در قالب بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي بتواند افتخارات متعددي به ارمغان آورند .
آنچه مسلم است رشته مهيج سواركاري هم در سال هاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان ورزشي كه در قالب آموزه هاي ديني ما هم قرار دارد ، در ورزش قهرماني توفيقات خوبي داشته است و در زمينه زيرساخت ها نيز دستاوردهاي ارزشمندي به عنوان سرمايه هاي اين ورزش در اختيار است و در ابعاد همگاني نيز علاقمندي به اين ورزش زيبا افزايش قابل توجهي داشته اند .
اميدوارم سواركاري ايران در مسير رشد و تعالي ، بالندگي و سرافرازي را براي كشور با سرعت بيشتر و موفقيت هاي بالاتر به ارمغان آورد .
مسعود خليلي 
رئيس فدراسيون سواركاري ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد