پيام رئيس فدراسيون سواركاري به مناسبت روز جهاني معلولان

دكتر مسعود خليلي به مناسبت روز جهاني معلولان پيامي صادر كرد .
متن پيام به شرح زير است .
به نام خدا 
۱۳ آذر ،روز جهاني معلولان را فرصت مغتنمي براي تاكيد، توجه و تمركز بر اين  پیام انسان‌گرایانه مي دانيم كه «افراد داراي معلوليت حق دارند از مودّت و احترام، فرصت‌های اجتماع برابر، امنیت و سلامت بهره‌مند گردند». 
بدون شك هر سازمان و نهادي با توجه به اهداف،وظايف و مسئوليت هايي كه بر عهده دارد مي تواند در ايجاد شرايط مناسب براي تجلي عزم و اراده انسان هاي داراي معلوليت ، نقش آفريني ارزنده اي داشته باشد .
در اين بين فدراسيون سواركاري نيز در قالب برنامه هاي راهبردي خود زمينه تعالي افراد داراي معلوليت و علاقمند به رشته سواركاري را پديد آورده است بطوريكه فعاليت ها و برنامه ها در قالب كميته پارا سواركاري ساماندهي شده و با مشاركت خوب انسان هاي با اراده و توانخواه به موفقيت هايي هم دست يافته اند .
همراهي با انسان هايي كه  با وجود برخي محدوديت ها ، عزم و اراده جدي را  با تلاش وافر  آميخته و به توانايي تبديل كرده اند،  يك افتخار است و فدراسيون سواركاري همچنان با جديت در راستاي حمايت و پشتيباني از انسان هاي توانخواه استمرار مي بخشد .
در پايان با تبريك و خدا قوت به  افراد داراي معلوليت ، توانخواه و با اراده ، راه روشن آنهادر راه بهتر زيستن را ستايش مَي كنم و به همت والاي اين عزيزان درود می فرستم .
        مسعود خليلي 
رئيس فدراسيون سواركاري ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد