کورس تهران زیر پای چابکسواران

هفته هفتم کورس تهران جمعه گذشته 6 مرداد ماه در مجموعه نوروزآباد تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری این هفته با 7 دور،52چابکسوار و اسب هایی از نژادهای عرب، تروبرد داخلی و دوخون برگزار شد.
در دور اول اسبهای 3تا 4 سال عرب به رقابت پرداختند که اسب والیه صدر اردکان با چابکسواری ابوالفضل دهقان اول شد، اسب ورده با چابکسواری امین محمدی عنوان دوم را کسب کرد و اسب وارویس با چابکسواری محمد خوجملی مقام سوم را کسب کرد.
در دور دوم اسبهای سه تا چهار سال دوخون به میدان رفتند که اسب جان ثریا با چابکسواری بنیامین جرجانی، اسب مای ارچر با چابکسواری کمال دالیجه عطا و اسب وابل با چابکسواری ابوطالب چاری زاده اول تا سوم شدند.
در دور سوم اسبهای تروبرد داخلی سه تا پنج سال رقابت خود را آغاز کردند که اسب هچ کوکو با چابکسواری نادر صالح پور قهرمان شد، تاتیا با چابکسواری کمال دالیجه عطا عنوان دوم را کسب کرد و اسب مسترواندرفول با چابکسواری مهرداد خوجملی سوم شد.
در دور چهارم این مسابقه اسبهای تروبرد داخلی با امتیاز 16 تا 22 برگزار شد. در این دور اسبهای تروبرد داخلی سه تا شش سال پشت دپار قرار گرفتند و
اسب اکشن هج با چابکسواری کمال دالیجه عطا اول شد، و ریورویس با چابکسواری علی محمد غراوی دوم و اسب ریوگالکسی با چابکسواری متین جرجانی سوم شدند.
دور پنجم کورس ویژه با اسبهای عرب(HARC) با مسافت 1400 متر برگزار شد. اسب نورمن با چابکسواری بنیامین جرجانی عنوان نخست را کسب کرد، اسب کیل سان با چابکسواری محمد خوجملی دوم شد و اسب نریمان میریزد با چابکسواری متین جرجانی به مقام سوم رسید.
در دور ششم کورس ویژه با مسافت 1400 متر با یادبود مرحوم حاج عباس مینوکده برگزار شد و مسوولان برگزاری این رقابتها یادش را گرامی داشتند. در این دور اسبهای تروبرد داخلی سه تا چهار ساله با هم به رقابت پرداختند که اسب ریواورهان با چابکسواری علی محمد غراوی ،اسب بالا هج با چابکسواری کمال دالیجه عطا و اسب ضد1 با چابکسواری ابوطالب چاری زاده اول تا سوم شدند.
و در نهایت در دور آخر نیز اسبهای دوخون سه تا پنج سال با هم رقابت کردند که اسب سل اشتون با چابکسواری مهرداد خوجملی اول شد، اسب دراگل با چابکسواری عبدالحلیم قبادی عنوان دوم را کسب کرد و اسب استاراسکای با چابکسواری محمد خوجملی سوم شد. همچنین مهندس مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میهمان ویژه مسابقه کورس دیروز بود که در پایان این رقابت کاپ قهرمانی را به مالک، مربی و چابکسوار اسب قهرمان «ریو اورهان» تقدیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد