گزارش سومین وبینار تخصصی هندیکاپری با حضور آقای دومینیک گاردینیر هیل

گزارش سومین وبینار تخصصی هندیکاپری با حضور آقای دومینیک گاردینیر هیل (ریاست کمیته هندیکاپری بریتانیا و عضو تیم انتخاب اسب سال فدراسیون جهانی اسبدوانی):
☑️ در ابتدای این جلسه توضیحاتی در مورد مسابقات اسبدوانی و نژادهای مختلفی که در ایران به مسابقه می‌پردازند داده شد.
☑️ پس از آن آقای گاردینیر هیل ضمن معرفی نحوه کار کمیته هندیکاپری بریتانیا، جزئیات پنل این کشور را معرفی کرده و به ریتینگ دهی به چند مسابقه (از جمله مسابقات اینیبل) از طريق پنل این کشور پرداخت.
☑️ همچنین مسابقه کلاس۶ برگزارشده در هفته ١١ مسابقات گنبدکاووس که با قهرمانی مون راکت به پایان رسید، در حضور ایشان به بحث و مشورت گذاشته شده و نحوه ریتینگ دهی به آن مسابقه به صورت تعاملی توسط یکی از هندیکاپرها توضیح داده شد. 
☑️ پس از آن ایشان سوالاتی را در خصوص شیوه عملکرد کمیته هندیکاپری در ایران به بحث گذاشت. ایشان شیوه عملکرد هندیکاپرها در ایران را مشابه هندیکاپری در بریتانیا توصیف کرد. 
☑️ دومینیک هیل همچنین به پرسشهایی در خصوص تاثیرات وزن، نحوه محاسبه پارامتر LpS،  زمان‌های بازه ای، نحوه محاسبه آن و درجه اهمیت آن در کل پروسه ریتینگ دهی پرداخت.
☑️ در پایان جلسه نیز پنل هندیکاپری ایران به ایشان معرفی شد. گاردینیر هیل کیفیت هندیکاپری در ایران را بسیار فراتر از انتظارات و در مسیری کاملا درست توصیف کرد.
❗️ لازم به ذکر است سلسله وبینارهای تخصصی هندیکاپری طی هفته‌های آینده نیز با حضور یکی دیگر از برجسته‌ترین چهره‌های هندیکاپری جهان ادامه پیدا خواهد کرد.
کمیته هندیکاپری فدراسیون سوارکاری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد