استقبال بی‎نظیر یزدی‌ها از جشنواره زیبایی اسب

لوگو

🔶استقبال بی‎نظیر یزدی‌ها از جشنواره زیبایی اسب

🔸یزد سی و چهارمین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب خون خارجی در رده C ایکاهو در اشکذر یزد با استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان استان همراه بود.
🔸«سعید ابوطالبی» رئیس هیات سوارکاری استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز این رقابت‌ها از روز ۲۴ آبانماه، اظهار کرد: این رقابت‌ها که در مجتمع تفریحی، گردشگری و سوارکاری بیک در شهرستان اشکذر جریان دارد، تاکنون با استقبال گسترده علاقمندان همراه بوده و تعداد زیادی از مسئولان استان نیز از نزدیک پای تماشای این رقابت‌ها نشستند.
🔸به گفته وی، در این دوره از رقابت‌ها تعداد ۱۲۰ راس از باکیفیت‎ترین و زیباترین اسب‌های اصیل عرب سراسر کشور در رده خون خارجی تا امروز جمعه ۲۶ آبانماه توسط پنج داور از کشورهای بلژیک، ایتالیا و ایران مورد قضاوت قرار می‎گیرند.
🔸رئیس هیات سوارکاری استان با بیان این که در این مسابقات اسب‌هایی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان و یزد حضور دارند، گفت: این مسابقات از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به صورت یکسره برگزار می‌شود و در نهایت زیباترین اسبهای شرکت کننده در این رقابت‌ها معرفی می‌شوند.
🔸ابوطالبی استان یزد را با فعالیت ۳۳۰ باشگاه سوارکاری و پرورش اسب و بیش از ۵۰۰۰ راس اسب اصیل عرب به عنوان قطب اسب اصیل عرب در کشورمان دانست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد