اطلاعیه تدوین کتاب تبارنامه اسب ترکمن ایران

همانگونه که در اطلاعیه قبلی فدراسیون به آگاهی رسید از آنجائیکه تدوین کتاب تبارنامه اسب ترکمن ایران مراحل نهایی خود را سپری می کند مجددا موارد ذیل را به اطلاع عموم علاقمندان می رساند.

  1. رویت اصل نتایج آزمایشگاه دی ان ای توسط مالکین و یا نمایندگان رسمی آنها با مراجعه به معاونت فنی فدراسیون در ساعات اداری همواره میسر بوده، مجددا تأکید می گردد علاقمندان در صورت مراجعه و بروز هرگونه مشکل در این ارتباط مراتب را به فوریت به فدراسیون منعکس نمایند.

  2. رویت اصل کلیه نتایج آزمایشگاه دی ان ای توسط اعضاء محترم کارگروه اسب ترکمن بدون تهیه کپی، تصویربرداری و … کما فی السابق میسر بوده و خواهد بود.

  3. از آنجائیکه در برخی از موارد و خصوصا در شبکه های مجازی متأسفانه برخی از افراد بدون ارائه دلیل مستند برخی از اسامی اسبهای مندرج در کتاب را فاقد اعتبار لازم می دانند، مجددا تأکید می نماید اعضاء محترم کارگروه کما فی السابق می توانند لیست اسامی و مشخصات اسبهای مورد نظر را به فدراسیون ارائه تا با بررسی بیشتر نسبت به اینگونه درخواستها رسیدگی شود.

متأسفانه طی یکسال اخیر صرفا در حد شایعه و بدون ارائه لیست مکتوبی این جریان که قطعا  هزینه آن را مالکین محترم اسبها خواهند داد بی وقفه و بدون ارائه هرگونه استدلال علمی و حتی اخلاقی ادامه دارد.

خاطر نشان می سازد همانگونه که قبلا نیز به اطلاع رسیده است کتاب مذبور در پایان شهریور ماه و با حضور جمعی از مسئولین داخلی و بین المللی و با ثبت در انجمنهای ذیربط ارائه و رونمایی خواهد شد.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد