اطلاعیه دوره آموزشی قوانین کتاب آبی منطقه آزاد اروند

کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. با همکاری کمیته جشنواره ها و زیبایی فدراسیون سوارکاری، و به میزبانی هیات سوارکاری منطقه آزاد اروند برگزار می نمایند:
” دوره آموزشی قوانین کتاب آبی “
🔺مدرس: آقای محمود هاشمیان.
🔺محل برگزاری: آبادان، بلوار پرویز دهداری، اداره ورزش و جوانان.
🔺زمان: جمعه 11 آذر ماه 1401.
🔺ساعت شروع : 9:30 صبح.
🔺هزینه ثبت نام: 3،000،000 ریال.
🔺مهلت ثبت نام: ساعت 14:00 روز 
🔺پنجشنبه 10 آذر  1401.
🎈تذکر 1: کلیه اطلاعات مورد نیاز افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی در اطلاعیه درج شده لذا خواهشمند است متن اطلاعیه را به دقت مطالعه نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایید.
🎈تذکر 2: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهیست هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و بعد از آن امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست. خواهشمند است بعد از آن برای ثبت نام پیگیری نفرمایید.
🎈تذکر3: یادآور میگردد ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفا از طریق سایت فدراسیون انجام میگردد.
🎈تذکر 4: افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی، میتوانند با عضویت های: 1.سوارکار/چابکسوار ، 2.مالک و 3.عضویت کامل، در سایت ثبت نام نمایند.
 
🎈تذکر 5: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه (8 صبح لغایت 15:30)، صرفا با داخلی103 فدراسیون تماس بگیرید. بخش آموزش در این خصوص نمیتواند به افراد کمک کند.
یادآور میگردد، دوره آموزشی کتاب آبی پیش نیاز دوره های آموزشی: “سرکلانتر-سرمحاسبات-محاسبات-گویندگی میادین مسابقات زیبایی- کلانتر-دی سی ملی – هندلری” و کلیه دوره های آموزشی کمیته جشنواره و زیبایی است.
لینک عضویت:
https://portal.feiri.ir/Public/Register
لینک ثبت نام:
https://portal.feiri.ir/Educations/ClassView/9489

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد