اطلاعیه دوره ارتقا به دامپزشک استانی رویداد تمامی رشته های سوارکاری + افسردوپینگ رویدادهای سوارکاری + بازآموزی تمامی دامپزشکان رویداد در سطوح استانی و ملی

اطلاعيه آموزشى
كميته آموزش فدراسيون سواركارى با همکاری کمیته دامپزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون سوارکاری و به میزبانی هیات سوارکاری استان لرستان برگزار می کند.
دوره ارتقا به دامپزشک استانی رویداد تمامی رشته های سوارکاری + افسردوپینگ رویدادهای سوارکاری + بازآموزی تمامی دامپزشکان رویداد در سطوح استانی و ملی
مدرس دوره : دکتر احمدرضا چراغی
محل برگزارى: لرستان، شهرستان خرم آباد
زمان برگزاری: 15 دی ماه 1402 مهلت ثبت نام: 8 دی ماه 1402
ساعت برگزاری: 9 الی 17
هزینه ثبت نام: 7.800.000ریال
حدنصاب برگزاری کلاس: 20 نفر حداکثر ظرفیت کلاس : 30 نفر
شرایط شرکت درکلاس
1- شرکت در کلاس صرفآ برای دارندگان مدرک دکترای عمومی دامپزشکی یا مدارک بالاتر که دکترای عمومی دامپزشکی را نیز گذرانده باشند،دارابودن کارت نظام دامپزشکی و گواهی فارغ التحصیلی یا دانشنامه.
2- ارائه معرفی نامه کتبی از طرف هیات سوارکاری استان مربوطه الزامیست.
3- شرکت بعنوان مستمع آزاد، دانشجوی درحال فارغ التحصیلی و هر عنوان دیگری اکیداً ممنوع است.
4- اولویت اصلی این کلاس برای استان‌های کردستان، لرستان ، بوشهر ، مرکزی ، خوزستان ، همدان ، قزوین ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری ، قم ، ایلام و کرمانشاه بوده ، در صورت عدم تکمیل ظرفیت از سایر استان‌های کشور نیز ثبت نام مجاز است.
5- عضویت در فدراسیون سوارکاری
6- حداکثر سن 50 سال
7- ثبت نام در وب سایت فدراسیون سوارکاری

تبصره: استان‌های البرز، تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی مجاز به ثبت نام در این دوره نیستند و در صورت ثبت نام از فهرست ثبت نام حذف خواهند شد.
تذکر1: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهی است هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست، ضمناً ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفاً از طریق سایت فدراسیون انجام می¬گردد.
تذکر 2: متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی، با عضویت های: 1.سوارکار/چابکسوار ، 2. عضویت کامل، میتوانند در سایت ثبت نام نمایند.
تذکر 3: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، صرفا با داخلی103 فدراسیون تماس صورت می پذیرد.
لینک ثبت نام :
https://portal.feiri.ir/Educations/ClassView/10874

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد