بازدید سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از باشگاه‌ سوارکاری آراسپ و آهیر شهرستان شاهرود

درسفر به استان سمنان صورت گرفت ؛
بازدید سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از باشگاه‌ سوارکاری آراسپ و آهیر شهرستان شاهرود

مصطفی دهدشتی در سفر به استان سمنان از باشگاه‌ های سوارکاری آراسپ و آهیر شهرستان شاهرود، بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، مصطفی دهدشتی در حاشیه سفر به استان سمنان به شهرستان شاهرود رفت و ضمن بازدید ازمجموعه سوارکاری آهیر از نزدیک مسابقات پرش با اسب را تماشا کرد.
وی در حین بازدید از این مکان های ورزشی و تماشای مسابقه پرش با اسب، برنامه ریزی جامع با هدف استفاده بهینه از این فضاهای ورزشی را مورد تاکید قرارداد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری به خیل علاقمندان رشته های زیرمجموعه این فدراسیون اشاره کرد و خطاب به مسوولان حاضر گفت : در راستای همگانی کردن این ورزش باید تلاش کنیم تا فرصت استفاده از این فضا برای تمامی علاقمندان مهیا شود.
وی ادامه داد: ضمن تشکر از متولیان ریس هیت سوارکاری استان سمنان و همکاران ایشان در شاهرود که زحمات زیادی برای رونق سوارکاری کشیده اند و کادر هم دل و زحمتکشی را گرد هم آورده اند، گفت یکی از برنامه های فدراسیون تمرکز زدایی و رونق بخشی به مسابقات در سراسرکشور به ویژه استان هایی است که ظرفیت های لازم را دارند می باشد، لذا در این راستا مقرر شد کلاس های آموزشی هدفمند و اعزام کادر فنی متخصص به این استان صورت پذیرد.
در ادامه مسئولان حاضر به بیان مشکلات خود پرداختند که دهدشتی عنوان کرد این مسائل با همکاری وتعامل و وفاق و همدلی با سرعت زیاد مرتفع خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد