با حضور رییس فدراسیون سوارکاری صورت گرفت؛ اهدا حکم ریاست هیات سواركارى استان خوزستان

در آیینی رییس فدراسیون سوارکاری،  حکم ریاست هیات سواركارى خوزستان را به حسین برون اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، محمد کاظمیان پیش از ظهر روز هجدهم فروردین، حکم ریاست هیات سوارکاری خوزستان را به حسین برون اهدا و آرزو کرد در امر توسعه این رشته ورزشی  موفق و موید باشد. 🔸رییس فدراسیون سوارکاری از استان خوزستان به عنوان استانی مستعد در رشته های مختلف سوار کاری نام برد که ورزشکارانش می توانند برای کشور افتخارآفرین باشند.

کاظمیان در بخش دیگری از سخنانش زیر ساخت های استان خوزستان را مورد توجه قرار داده و همچنین بر بهره برداری حداکثری و بهینه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: شرایط را طوری مهیا کنیدکه علاقمندان به رشته سوارکاری بتوانند از فضای موجودبه بهترین شکل بهره مند شوند. 🔸وی با تاکید بر برگزاری رویدادهای مختلف سوارکاری در استان ، استعدادیابی و شناسایی نفرات مستعد در رشته های مختلف سوارکاری را متذکر شد. 🔸حفظ نژاد اسب عرب خوزستان و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت اسب از دیگر مواردی بود که در این مراسم مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه حسین برون ضمن تبریک انتخاب کاظمیان به سمت ریاست فدراسیون سوارکاری ،از حسن اعتماد وی قدردانی و اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای توسعه این رشته دراستان  مستعد خوزستان  به کار خواهم بست .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد