برترین های مسابقات سوارکاری پرش با اسب در قزوین مشخص شدند

ششمین دوره مسابقات سوارکاری و پنجمین دوره رقابت‌های پرش با اسب در سال جاری روز جمعه در باشگاه کوهستان در جاده الموت برگزار شد.
این رقابتها پنجمین دوره مسابقات پرش با اسب و چهارمین رنکینگ پرش استان نیز محسوب می شود که از صبح روز جمعه با حضور ۷۰ سوار کار در رده های تشویقی، مبتدی، نونهالان و نوجوانان، دانشجویان، مالکین و بزرگسالان در باشگاه کوهستان برگزار شد.

در این دوره مسابقات رده دانشجویی هم اضافه شد که هفت نفر شرکت کردند.
بخش تشویقی و مبتدی با حضور ۳۶ نفر برگزار شد و ۱۴ نفر که بدون خطا مسیر مسابقه را طی کردند موفق به دریافت نشان” روزت ” شدند.

در بخش مالکین اسبها محمد امین حق شناس با اسب امیزینگ از باشگاه رخش درسکوی اول ایستاد، بهاره طاهرخانی با اسب ژینوس از باشگاه کرمی دوم شد و عسل خسرونژاد با اسب کالیپسو از باشگاه البرز در رده سوم جای گرفت.
در رده دانشجویی، محمد حسین ژاله با اسب آکسفورد از باشگاه ژاله در مکان نخست ایستاد، عرفان بیات با اسب سونامی از باشگاه سوارکاری کرمی در سکوی دوم ایستاد و زینب موسوی با اسب الگار از باشگاه سوارکاری ژاله در مکان سوم جای گرفت.

در رده نونهالان و نوجوانان: امیر طاها اکبرشاهی با اسب کارو توانست با غلبه بر حریفان خود در سکوی نخست جای گیرد و مهتا رشوند با اسب فیدل از باشگاه کوهستان در رده دوم قرار گرفت و مهدی علیخانی از باشگاه البرز با اسب اوکتاویا توانست به مقام سوم برسد.

در بخش مبتدی نیز حمید مبتکر زاده با اسب سلدا از باشگاه کرمی اول شد، بهاره طاهرخانی با اسب ژینوس از باشگاه کرمی دوم شد، ایمان خسروی زاده با اسب یلدیز از باشگاه کوهستان هم سوم شد.

همچنین امیر حسین بابایی، با اسب آقاسردار از باشگاه ژاله، پویان محمدی نژاد با اسب سینا از باشگاه البرز، پرنیان رضایی با اسب اوانتا از باشگاه کرمی، سروین خلخالی با اسب گلوریا از باشگاه رخش، حمید مبتکرزاده با اسب الوند از باشگاه کرمی و پانیز مرادی با اسب اسپریت از باشگاخ ژاله رده های چهارم تا نهم را کسب کرده و نشان « روزت» را دریافت کردند.

در بخش بزرگسالان هم محمد حسین ژاله با اسب الگار از باشگاه سوارکاری ژآله به مقام نخست دست یافت.

حسین احمدی با اسب آرتور از باشگاه ژاله به مقام دوم دست یافت و پویان محمدی نژاد با اسب چیلی از باشگاه کوهستان در رده سوم جای گرفت.

این مسابقات با استقبال خوب خانواده ها و علاقمندان به رشته سوارکاری روبرو شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد