برگزاری جلسه هماهنگی دومین دوره بازی‌های بین المللی نوروزگاه

شریسا غفاری: تلاش می کنیم باقدرت در این رویداد حضور داشته باشیم /اقدامات بین المللی برای حضور ورزشکاران خارجی در ابن مسابقات صورت گرفته است

🔸جلسه هماهنگی دومین دوره بازی‌های نوروزگاه با حضور مریم کاظمی‌پور برگزار شد که در این نشست سرپرست دبیری و سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون سوارکاری نیز حضور داشت .

🔸شریسا غفاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون‌سوارکاری در این خصوص گفت: اهمیت برگزاری بازی های بین المللی نورروزگاه به دلیل معرفی این آیین ملی کشورمان (نوروز)مورد تاکید قرارگرفت و در این راستا توجه به ویژگی های فرهنگی، مذهبی و ملی کشورمان به عنوان اصل تبیین شد.

🔸وی در ادامه با بیان اینکه این دومین دوره ی مسابقات بین المللی نوروزگاه ویژه بانوان است که قرار است در استان آذربایجان شرقی برگزار شود اظهار امیدواری کردکه ورزشکاران این رشته در رده سنی نوجوانان و جوانان با قدرت و قوت در این رویداد حضور پیدا کنند.

🔸سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری همچنین توضیح داد: با توجه به رویکرد بین المللی دومین دوره بازی های نوروزگاه ، دعوت نامه ای‌ از طریق فدراسیون به کنفدراسیون آسیا، اوراسیا و مراجع بین المللی سوارکاری ارسال شده است تا بتوانیم حضور سوارکاران خارجی را در این رویداد داشته باشیم.

وی در خصوص اعلام آمادگی کشورهای خارجی در این مسابقات نیز توضیح داد: تا کنون چند کشور آماده حضور در این مسابقات هستند که تعداد علاقمندان به طور نهایی به زودی اعلام می شود.

غفاری همچنین خاطر نشان ساخت: نظارت فنی این رویداد با هیات سوارکاری آذربایجان شرقی خواهد بود، البته فدراسیون نیز نظارت کامل را خواهد داشت تا این رویداد در حوزه های مختلف به بهترین شکل برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شهر تبریز در میزبانی این رویداد ورزشی بیان کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم در رشته سوارکاری نماینده خوبی برای ایران عزیز باشیم.

🔸در این جلسه رغبتی رییس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تقی‌زاده مدیرکل دفتر امور بین‌الملل نیز حضور داشتند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد