برگزاری مجمع عمومی هیئت سوارکاری استان تهران

🔸سرپرست فدراسیون سوارکاری ، توسعه زیرساخت‌ها ، رشد برابر رشته های زیر مجموعه سوارکاری ، استعدادیابی و آموزش را از اهم مواردی دانست که در تبیین برنامه ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

🔸به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ؛ عباسعلی اکبری در مجمع سالانه هیئت سوارکاری استان تهران،
بیان کرد: در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها ، توسعه زیرساخت‌ها ، رشد برابر رشته های زیر مجموعه سوارکاری و آموزش مورد توجه قراربگیرد.

🔸وی با اشاره به نقش هیات‌های ورزشی اظهار داشت : باید تلاش کنید با آموزش نیروی متخصص ، رشته های مختلف سوارکاری از جمله استقامت ، زیبایی ، درساژ ، هنرهای رزمی و … در استان تهران رونق پیدا کند.

🔸وی توسعه همگانی و فرصت سازی برای عموم اقشار جامعه را در بخش دیگری از سخنانش توصیه کرد و افزود : باید بستر مناسب برای آموزش رشته های سوارکاری برای علاقمندان به این رشته مهیا شود.

🔸مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تشکر از تلاش‌ها و عملكرد هيئت سوارکاری استان تهران، اظهار داشتند: آمار ورزشکاران سازمان یافته باید در مجامع اعلام گردد و ظرفیت سازی در این رشته برای قشر دانش آموزی می تواند یکی از فعالیت‌های نو و موثر در توسعه این رشته باشد.

🔸مجمع سالانه هیئت سوارکاری استان تهران ، عملکرد فنی و مالی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حضور اکبری سرپرست فدراسیون سوارکاری، جوادی مديرکل ورزش و جوانان استان تهران و کریمی‌فیروزجایی رئیس هيئت سوارکاری استان تهران تأیید شد .

🔸این مجمع که با حضور روسای هیئت های شهرستانی، کمیته‌های استان تهران، نمایندگان داوران، ورزشکاران و مربیان استان تهران برگزار شد، گزارش عملکرد فنی و مالی هیئت سوارکاری استان تهران در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و مورد بحث قرار گرفت و مورد تصويب اتفاق اعضای مجمع قرار گرفت.

🔸در پایان عزت الله وجدانی با رأی اعضای مجمع به‌عنوان عضو خبره ورزشی هيئت سوارکاری استان تهران انتخاب شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد