برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی سوارکاری اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی سوارکاری اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو

مراسم بدرقه تیم ملی پرش با اسب جمهوری اسلامی ایران اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که روز سه شنبه ۴مهرماه در هتل المپیک برگزار شد ، دکتر فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان رضا زندی سرپرست فدراسیون ، مصطفی دهدشتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان سوارکاری حضور داشتند.

رضا زندی سرپرست فدراسیون در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارش مختصری از روند آماده سازی و رفع مشکلات به وجود آمده در مسیر اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی هانگژو ارائه کرد.

وی در ادامه سخنانش بابیان اینکه فدراسیون سوارکاری اقدامات لازم را برای اماده سازی سوارکاران کشورمان اعزامی به بازی های هانگژو انجام داده است : باور داریم ، سوارکاران کشورمان به نمایندگی از خانواده بزرگ سوارکاری، برای دستیابی به موفقیت و دفاع از نام کشورمان، تمام تلاش خود را خواهد کرد.

در ادامه فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی مطالبی در حمایت و تقویت روحیه تیم ملی ارائه و برای کاروان سوارکاری کشورمان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف سرپرست فدراسیون سوارکاری به پیشکسوتان و اعضای تیم ملی اهدا شد .

لازم به گفتن است ،در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان سوارکاری ایران و اعضای تیم های اعزامی که در بازی های آسیایی سنوات گذشته شرکت کرده بودند حضور داشتند.
نغمه خانجانی ، مسعود مکاری نژاد و امیدغریبی به عنوان ورزشکار ، هوشمند به عنوان سرمربی و ذاکری به عنوان سرپرست هدایت تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی را برعهده دارند.

ملی پوشان کشورمان قرار است در تاریخ ۵ مهرماه به هانگژو اعزام شوند و ۱۲ مهر روز اول مسابقات تیمی خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد