برگزاری چهارمین رویداد سواری استقامت استان گیلان در سال ۱۴۰۲

🔶برای اولین بار در بندرکیاشهر انجام شد؛

برگزاری چهارمین رویداد سواری استقامت استان گیلان در سال ۱۴۰۲ 

🔹به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری استان گیلان، صبح امروز  چهارمین رویداد سواری استقامت استان برای اولین بار در تاریخ سوارکاری گیلان در بندرکیاشهر برگزار گردید.

🔸محمد مهدی انتظام رئیس هیات سوارکاری استان گیلان در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار شاهد برگزاری رویداد استقامت در بندرکیاشهر بودیم، استقبال زیادی از سوی مردم،سوارکاران و مالکین از این مسابقه شد.

🔹وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در این مسابقه ۱۰ نفر از سوارکاران موفق به کسب طی رده شدند که لوح و گواهی دریافت کردند.

🔸ایشان گفت: تیم داوری و پزشکی متشکل از استان گیلان و تهران بوده اند که سعی کردیم در این مسابقه از تمامی ظرفیت های جدید بهره ببریم.

🔹انتظام با توجه به ظرفیت های موجود در کیاشهر خاطر نشان کرد:بندرکیاشهر و آستانه اشرفیه با وجود اسب های بومی و محلی،بستر بسیار مناسبی برای رشد و ترقی در رشته  سوارکاری علی الخصوص استقامت  را نیز دارد که امیدواریم به زودی شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ استقامت استانی یا کشوری در این بندر باشیم.

🔸وی در پایان  گفت:از تمامی کادر اجرایی، مهمانان اعزامی از سوی فدراسیون سوارکاری و دو اسپانسر این مسابقه (مارال استیل و شکیل سازه کبیر) تقدیر و تشکر می کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد