تصمیمات اتخاذ شده در خصوص واردات اسبهاي عرب

اسب عرب

پيرو درخواست بعمل امده از طرف رياست محترم هيات سواركاري استان يزد و جمع ديگري از مالكين اسب عرب، جلسه اي در ساعت 10 صبح روز يكشنبه 8 اذر ماه با حضور رياست محترم فدراسيون سواركاري كشور و دبير فدراسيون، نماينده محترم وزارت جهاد كشاورزي در كميته واردات اسب و دونفر از اعضاي كميته واردات همراه با رئيس و اعضاي هيئت سواركاري اسب عرب استان يزد و جمع ديگري از مالكين و توليد كنندگان اسب عرب تشكيل و مسائل مربوط به واردات اسبهاي عرب به كشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پس از بحث و گفتگوي زياد و بيان ديدگاههاي مالكين و نمايندگان حاضر در جلسه در خصوص واردات اسب عرب و پاسخهاي ارائه شده در اينمورد از طرف رئيس و دبير محترم فدراسيون سواركاري و نيز اعضاي كميته واردات تصميمات زير مورد موافقت رياست محترم فدراسيون سواركاري قرار گرفت:

1-    مقرر گرديد كه مالكين و نمايندگان اسبهاي عرب حاضر درجلسه ، كليه ديدگاهها و نظرات خود را در خصوص مقررات ائينامه واردات اسب عرب بصورت كتبي به رياست محترم فدراسيون ارائه نمايند تا در جلسه كميته واردات اسب مورد بررسي قرار گيرد. بديهي است كه اعضاي كميته واردات اسب پس از انجام بررسيهاي كارشناسي لازم نظرات كميته را در خصوص پيشنهادات دريافتي بصورت مكتوب به رياست محترم فدراسيون اعلام خواهند نمود تا به اطلاع مالكين درخواست كننده برسد.

2-    رياست محترم فدراسيون سواركاري موافقت نمودند كه در خصوص اسبهاي نژاد عرب ، كارگروهي متشكل از پنج نفر از مالكين و توليد كنندگان اسب عرب از استانهاي يزد ، خوزستان ، لرستان و كرمان انتخاب و به فدراسيون سواركاري معرفي گردند. ضمنا در صورت نياز و صلاحديد رياست محترم فدراسيون سواركاري دو نفر از اعضاي فعلي كميته واردات اسب نيز ميتوانند در جلسات اين كار گروه شركت نمايند.  اين كار گروه متعاقبا ميتواند ضمن بررسي مساائل و مشكلات ناشي از واردات اسبهاي نژاد عرب به كشور نظرات خود را به طور مستمر بمنظور بررسي و اتخاذ تصميم به كميته واردات اسب ارائه نمايد. بديهي است كه اعضاي كميته واردات اسب در صورت نياز و پس از انجام بررسيهاي كارشناسي لازم تصميمات مقتضي را در خصوص پيشنهادات واصله اعمال خواهند نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد