درخشش نغمه خانجانی در رقابتهای سوارکاری اروپا

نغمه خانجانی یکی از سوارکاران خوب کشورمان که از سنین نونهالی شروع به سواری نمود و با حمایتهای خانواده اش خصوصا پدرش توانست خیلی زودتر از موعد و بصورت جهشی رده های سنی نوجوانان و جوانان را پشت سر گذارد و به رده بزرگسالان و مسابقات بین المللی برسد او سوارکاری بدون حاشیه است که بی ادعا و بدور از هرگونه سرو صدای تبلیغاتی به ورزش مورد علاقه اش یعنی پرش با اسب می پردازد، بطوریکه امروزه تجریه ارزنده ای را کسب نموده که می تواند در اختیار سایر سوارکاران خصوصا بانوان محترم قرار دهد.

نغمه خانجانی سوارکار خوب کشورمان با حضور در مسابقات بین المللی موفق شد تا در رقابت با قهرمانان اروپا مقام اول را کسب نماید و به افتخارات کشور عزیزمان بیفزاید.

این سوارکار جوان ارزنده کشورمان توانست در مسابقه بین المللی اتریش با بیش از 80 سوارکار از کشورهای اروپایی و آمریکایی در ارتفاع 145 سانتی متر رقابت نماید لازم به ذکر است سوارکاران برجسته المپیکی مانند “هوگو سیمون” و “بیورن ناگل” در این مسابقات حضور داشتند.

شایان ذکر است، پس از اینکه نغمه در سالهای 2012 الی 2014 در سن 19 سالگی در رقابتهای بین المللی خوش درخشید و در بسیاری از مسابقات بالاتر از نامبردگان المپیکی و قهرمانان نامدار اروپا ایستاد بطوریکه امروزه بسیاری از برگزار کنندگان اروپایی خواستار حضور نغمه خانجانی در رقابتهای کشورشان هستند که باعث افتخار جامعه سوارکاری کشورمان است که یک دختر ایرانی با رعایت تمامی قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی توانسته در مسابقات بین المللی در کنار سوارکاران مطرح خوش بدرخشد و تجارب ارزنده ورزشی کسب نماید تا در آینده به آموزش سایر بانوان میهن اسلامی بپردازد. برای او و تمامی عزیزانی که برای به احتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی تلاش می نمایند، آرزوی پیروزی و موفقیت می نمائیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد