در بازدید رئیس فدراسیون سوارکاری از باشگاه اسب ایران تاکیدشد؛ کاظمیان:از بخش خصوصی حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون سوارکاری با حضور سرزده در باشگاه اسب ایران با ولی اللهی رئیس این مجموعه ورزشی دیدارو گفت وگو کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، محمد کاظمیان صبح روز گذشته باحضور سرزده از باشگاه سواری اسب ایران، ضمن بازید از امکانات و زیر ساخت‌های این مجموعه باولی اللهی رئیس این مجموعه ورزشی دیدار و گفت وگو کرد.

🔸رئیس فدراسیون سوارکاری درجریان این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های ولی اللهی در جذب و ترغیب علاقمندان به ورزش سوارکاری بیان کرد: فرصت سازی برای عموم مردم وتوسعه همگانی این رشته،رشد کمی وکیفی رشته های زیرمجموعه فدراسیون سوارکاری را درپی خواهد داشت.

🔸وی با مهم خواندن نقش بخش خصوصی در رونق بخشی به رشته سوارکاری بیان کرد: این حوزه می تواند نقش موثری در توسعه همگانی، قهرمانی، حرفه ای و همچنین اهدافی مانند اشتغالزایی و افزایش بهره وری از امکانات مرتبط با رشته ی سوارکاری داشته باشد‌.

🔸محمدکاظمیان این نکته را متذکرشد که برای فدراسیون، بخش خصوصی بسیار اهمیت دارد چراکه باورداریم سرمایه گذاری بیشتر درحوزه زیرساخت‌های سوارکاری، نقش مهمی در تضمین آینده این ورزش دارد.

🔸وی در ادامه توسعه همگانی رشته سوارکاری با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را مورد توجه قرار داد وگفت: واقعیت این است نشاط، سلامت و شادابی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برای مامهم است، بنابراین هرچقدر حضور بخش خصوصی در رشته سوارکاری پررنگ باشد، جامعه پرنشاط تر خواهد بود.

🔸در ادامه ولی اللهی رئیس مجموعه سوارکاری اسب ایران نیز، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کاظمیان به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری، گزارشی از وضعیت این مجموعه سوارکاری ارائه کرد.

🔸وی درادامه اظهار داشت: تلاش می کنیم درکنار فدراسیون، پرتوان بستر رشد رشته سوارکاری را فراهم کرده و با پرورش ورزشکاران مستعد آنها را به سمت قهرمانی هدایت کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد