در دیداررییس فدراسیون سوارکاری و امیر فلاح رییس هیات سوارکاری و چوگان نیروی زمینی تاکید شد

رییس فدراسیون سوارکاری پیش از ظهر پنجشنبه با حضور در  مجموعه سوارکاری ذوالجناح نیروی زمینی با  امیر فلاح رئیس هیأت سوارکاری و چوگان نیروهای مسلح وامیر بیار مدیرمجموعه دیدار و گفت وگو کرد. 🔸به گزارش روابط عمومی فدراسیون، محمد کاظمیان با مثبت خواندن این دیدار بیان کرد : بنا بر تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان بر بهره گیری از تمامی امکانات و زیر ساختها، بازدید از مجموعه های سوارکاری و دیدار با مسوولان محترم در حوزه سوارکاری را در دستور کار قرار دادیم.

🔸وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از ارکان سوارکاری را تشکیل می دهند بیان کرد: در دیداری که با امیر فلاح وامیر بیاری داشتم به نتایج بسیار خوبی با هدف توسعه قهرمانی و استفاده از زیرساختهای طرفین دست پیدا کردیم .

🔸رییس فدراسیون سوارکاری در ادامه با تاکید برتعامل و همکاری بیشتر با هدف استفاده از تجربیات و نیروی انسانی مجرب و متخصص در حوزه سوارکاری گفت: در این دیدار پیشنهاد میزبانی مسابقات پرش ، درساژ و شو زیبایی اسب‌های اصیل را مطرح کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

🔸وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری رویدادهای منظم و با برنامه می تواند بستر رشد ورزش قهرمانی را مهیا کند، عنوان کرد: در این جلسه برگزاری جام‌هایی به نام شهید صیاد و دیگر شهدای نیروهای مسلح مورد تاکید قرارگرفت تا ان‌شالله از دستاورد مسابقات که همانا شناسایی افراد مستعد است بهره برداری کنیم

🔸کاظمیان گفت: مقرر شد مقدمات جذب سوارکارانی که قصد انجام خدمت مقدس سربازی را دارند ،در مجموعه سوارکاری ذوالجناح معمول گردد ،همچنین رئیس فدراسیون سوارکاری در این نشست آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات سوارکاری سیزم در تهران اعلام کردیم .

🔸تشکیل کمیته نیروهای مسلح و تیم ملی پرش جهت شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) واستفاده از امکانات باشگاه بدنسازی ارتش جهت آماده سازی جسمانی تیم ‌های ملی و احداث فضای مناسب کراس کانتری برای راه اندازی رشته مسابقات سه روزه (ایونتینگ) در باشگاه مربوطه از دیگر مواردی بود که توسط طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد