دلسا طاهرخانی کوچکترین سوارکار قزوینی با 9 مقام قهرمانی

دلسا طاهرخانی کوچکترین سوارکار قزوینی با 9 مقام قهرمانی

دلسا طاهرخانی کودک سوارکار قزوینی با کسب ۹ مقام با انگیزه فراوان در رشته سوارکاری می درخشد و بدنبال کسب صاحب رتبه های کشوری است.

سوارکاری از رشته هایی است که از سنین خردسالی و کودکی به آن ورود کرد و مراحل آموزش اصولی این رشته را به خوبی آموخت و آینده حرفه ای تری در پیش روی علاقمندان ایجاد کرد.

دلسا طاهرخانی سوارکار 9 ساله که از حدود از 2.5 سالگی سوارکاری را تجربه کرده امروز به عنوان یکی از کودکان سوارکار موفق در مسیر پیشرفت قرار گرفته تا در این رشته آینده درخشانی را برای خود ترسیم کند.

دلسا طاهرخانی در حاشیه ششمین دوره مسابقات سوارکاری پرش با اسب استان اظهارداشت: از آنجا که پدر و مادرم سوارکار هستند از همان سنین خردسالی سوار کاری را تجربه کردم و با علاقه ای که اسب داشتم با تشویق والدینم سوارکاری را به طوری حرفه ای آموختم.

وی بیان کرد: تقریبا از سن 2.5 سالگی با اسب آشنا شدم و در کنار پدر و مادرم آموزش سوارکاری را آغاز کردم و زیر نظر آقای حبیبی و خانواده ام به طور مستمر آموزش دیدم.

این کودک سوارکار به تشریح نحوه آموزش و اسبی که با آن در میادین مسابقات حاضر می شودپرداخت و گفت : نام اسب من «اریستار» است با یکدیگر ارتباط خوبی برقرار کرده ایم و با آن در مسابقات مختلف شرکت می کنم.

طاهرخانی با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری رویدادهای ورزشی داخلی برای حضور ورزشکاران و علاقمندان به مسابقات سوارکاری گفت: این رویدادها باعث می‌شود من تلاش بیشتری داشته باشم و در پایان و پس از کسب هر پیروزی، برای حضور در مسابقه بعدی تشویق می شوم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد