دیدار نوروزی اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان با محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری

در دیدار رئیس فدراسیون چوگان با کاظمیان تاکید شد؛.
تعامل و همکاری دو فدراسیون در راستای تبادل تجربیات و امکانات

▪️در دیدارصبح امروز اصغرناظری رئیس فدراسیون چوگان با محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری، تعامل، همکاری و تبادل تجربیات در جهت توسعه رشته‌های زیرمجموعه دو فدراسیون تاکید شد.

▪️به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری،صبح امروز اصغر ناظری، با حضور در محل فدراسیون با محمد کاظمیان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک با یکدیگر گفت وگو کردند.

▪️در این دیدار ناظری ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن بهارقرآن بیان کرد: این دو فدراسیون به دلیل محوریت اسب می‌توانند همکاری های مشترکی داشته باشند.
▪️وی در ادامه از چوگان به عنوان ورزش ملی ایران نام برد که می توان با تعامل بستر معرفی آن را بیش از پیش در سراسر کشور مهیا کرد.

▪️ناظری در ادامه با اشاره به زیر ساخت ‌ها و مجموعه‌های ورزشی تخصصی دو رشته چوگان و سوارکاری اظهار داشت: ورزشکاران چوگان و سوارکاری می تواننداز امکانات موجود به بهترین شکل بهره بگیرند.

▪️در ادامه این نشست، محمدکاظمیان ضمن قدردانی از اصغر ناظری و آرزوی موفقیت برای وی ، تفاهم و همکاری دو جانبه میان فدراسیون های سوارکاری و چوگان را مورد تاکید قرارداد.

▪️رئیس فدراسیون سوارکاری همچنین به برگزاری مسابقات مشترک ملی و بین المللی در مواد مختلف در سال جدید را پیشنهاد کرد‌ و خاطره نشان ساخت: باید با بررسی های فنی رویدادهای متناسب را طراحی و اجرایی کرد.

▪ناظری با بیان محوریت اسب در شکل گیری فعالیت های دو فدراسیون گفت : فصل جدیدی در مسیر این دو فدراسیون به وجود آمده و باید از فرصت‌ها برای پیشبرد این ورزش کهن و اصیل بهره گرفت‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد