رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری: مشکل قرنطینه ایران برطرف می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، «اینگمار دی وس» عصر دیروز در حاشیه مسابقات بین المللی پرش با اسب دو ستاره در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور خود در این رقابت ها گفت: من از دسامبر 2014 که به عنوان رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری انتخاب شدم، سفر به کشورهای عضو این فدراسیون را اولویت کاری خود قرار داده ام. به همین منظور روز گذشته برای آشنایی بیشتر با وضعیت سوارکاری ایران به تهران سفر کردم.
وی درباره سطح مسابقات بین المللی پرش با اسب دو ستاره در ایران گفت: خوشبختانه سطح این دوره از رقابت ها بسیار خوب بود و در واقع من شگفت زده شدم. خوشحالم که ایران در زمینه سوارکاری و زیر ساخت های این رشته پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم با تعاملات بیشتر بین فدراسیون سوارکاری ایران با فدراسیون جهانی به این روند رو به رشد کمک بیشتری شود.
رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری یکی از مشکلات رشته سوارکاری در ایران را قرنطینه عنوان کرد و گفت: در این باره با رئیس فدراسیون سوارکاری ایران صحبت کردم و تلاش خواهیم کرد تا این مشکل برطرف شود. فدراسیون جهانی همچنین در بحث تبادل مربیان و همچنین کمک های مالی به فدراسیون ایران کمک خواهد کرد. اما مهمترین موضوعی که در اولویت قرار دارد، حل مشکل قرنطیه در ایران است.
اینگمار دی وس روز گذشته (پنج شنبه) به منظور بازدید از باشگاه های سوارکاری و امکانات این رشته ورزشی در ایران، دیدار با مسئولان ورزش کشورمان و همچین حضور در فینال رقابت های بین المللی پرش اسب دو ستاره به تهران سفر کرد و قرار است شنبه اول خردادماه و در سومین روز سفر خود به تهران با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کند.
مسابقات بین المللی پرش با اسب دوستاره (CSI2) که از روز چهارشنبه با حضور 56 سوارکار از ایران، آلمان، هلند، لوکزامبورگ و گرجستان در مجموعه سوارکاری بام تهران آغاز شده است، دیشب با معرفی برترین ها به پایان رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد