رئیس کمیته پونی کشور: آینده ی سوارکاری در گرو برنامه های توسعه یی در رده های سنی پایه است

رئیس کمیته پونی بر این باور است که در ورزش ، كشف افراد با استعداد ، نخبه پروری و گزينش آنها در سنين پايين وسپس هدايت ، كنترل و ارزيابي آنها برای صعود به بالاترين سطح از مهارت ، بسیار حائز اهميت است.

عزت الله وجدانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون سوارکاری با مهم خواندن کشف استعدادهای ورزشی و گزینش آنها در سنین پایه بیان کرد:برای نخبه یابی و نخبه پروری در رده سنی نونهالان برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف در سراسر کشوررا در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: استعدادیابی و نخبه پروری نیازمند برنامه ریزی مدون و مستمر است که خوشبختانه در فدراسیون این موضوع مورد توجه وتاکید سرپرست فدراسیون و سرپرست دبیری نیز قرار دارد.

رئیس کمیته پونی سواری کشورمان یاداور شد : با تکیه بر این موضوع که آینده ی ورزش سوارکاری در گرو برنامه های توسعه یی در رده های سنی پایه به ویژه نونهان مستعد در رشته های مختلف سوارکاری است، در این راستا با همکاری تعدادی از صاحب نظران این حوزه برنامه ریزی های مختلف در بخش های اموزش و رویداد تدوین و همزمان بامسابقات بزرگسالان به اجرا درآمد.

رئیس کمیته پونی سواری ایران برگزاری مسابقات جام لایف ، جام صدران، جام نوروزگاه ،ققنوس و جام آرموس و متالوکس را بخشی از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انچه در پایتخت در رده سنی نونهالان در حال انجام است در سایر استانها و شهرستانها نیز اجرایی می شود . ضمن اینکه در رویدادهای ملی و بین المللی نیز زمینه و بستر حضور ورزشکاران سراسر کشور مهیا شده است .

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد : در فدراسیون سوارکاری نگاه ویژه ای به رده سنی نونهالا ن و رده سنی پایه وجود دارد و درتمامی مسابقاتی که در کشور پیش بینی و برگزار گردیده، مسابقاتی هم برای این بخش در نطر گرفته می‌شود .

عزت الله وجدانی همچنین از حضور پونی سواران در رقابتهای هفته آینده در باشگاه سوارکاری هوشمند خبر داد و گفت : این مسابقات در سطح بین المللی و در کنار سوارکاران حرفه ای در استان البرز برگزار خواهد شد که جا دارد از مسوولان فدراسیون و هیات استان البرز به خاطر تلاش های شان قدردانی کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد