رقابت های سوارکاری پرش با اسب در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکان در باشگاه البرز قزوین با معرفی سوارکاران برتر به پایان رسید

رقابت های سوارکاری پرش با اسب در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکان در باشگاه البرز قزوین با معرفی سوارکاران برتر به پایان رسید.

🔸رقابت های پرش با اسب در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکان صبح و بعدازظهر امروز جمعه در ورزشگاه سوارکاری البرز واقع در شهر صنعتی البرز قزوین برگزار شد.

🔸در این رقابتها در رده سنی نونهالان تعداد 7 سوارکار، در رده جوانان 5 سوارکار، در نوجوانان ۶ سوارکار و در رده مالکین اسب ها نیز 13 سوارکارشرکت کردند.

🔸در رده نونهالان امیر طاها اکبرشاهی با اسب « فیدل» از باشگاه البرز به مقام اول رسید.

🔸امیر حسام مرادی با اسب« سینا» از باشگاه البرز در رده دوم جای گرفت و مسیحا علیخانی با اسب« آکورد» از باشگاه البرز در مکان سوم ایستاد.

🔸در رده نوجوانان بردیا ملک محمدی با اسب « مای پلی» از باشگاه رخش به مقام اول رسید.

🔸فاطمه مهراندیش با اسب« آندا» از باشگاه سوارکاری آریایی دوم شد و علیرضا حیدرزاده با اسب« چیتا» از باشگاه سوارکاری البرز در مکان سوم ایستاد.

🔸در رده سنی جوانان زینب موسوی با اسب «پرتیلا» از باشگاه کرمی اول شد و محمد حسین ژاله با اسب« آکسفورد» از باشگاه ژاله در سکوی دوم جای گرفت.

🔸در بخش مالکین اسبها حسین شیرخانلو با اسب ملیسا از باشگاه سوارکاری البرز اول شد، میثم افروز با اسب« سن میشل» از باشگاه البرز به مقام دوم رسید و حسن علیخانی با اسب« آرتور» از باشگاه کرمی در رده سوم جای گرفت.

🔸به دلیل حضور سوارکاران شاخص و نخبه در این رقابتها و کیفیت بالای آن از داوران بین المللی و ملی برای قضاوتها استفاده شد.

🔸سرداور این مسابقات محسن ذاکری، طراح مسیر مجید بهره ور و سر کلانتر نیز الناز تقی پور بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد