رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا: رشد سوارکاری ایران تحسین برانگیز است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، آقای سانگ جین پارک رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا از کره جنوبی  همزمان با دیدار رییس‌جمهور این کشور از ایران، میهمان فدراسیون سوارکاری کشورمان بود.
رئیس کنفدراسیون آسیا، در گفتگو با شبکه های تلویزیونی، از رشد تحسین برانگیز ورزش سوارکاری در ایران گفت و چشم انداز این ورزش را در کشور ما بسیار امیدوارکننده توصیف کرد.
آقای دکتر خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری هم در دیدار با آقای پارک گزارشی از توسعه میادین سوارکاری در ایران ارائه کرد و تعامل و همکاری با کنفدراسیون آسیا را از مهمترین برنامه های فدراسیون برشمرد که زمینه ساز پیشرفت و ارتقاء سطح ورزش سوارکاری در کشورمان خواهد شد.
آقای سانگ جین پارک، رئیس کنفدراسیون سوارکاری آسیا نیز از حضور مؤثر مدیران فدراسیون در اجلاس های آسیایی، قدردانی کرد و برای همکاری بیشتر با آنها اعلام آمادگی نمود، ایشان یادآور شد که میزبانی اجلاس کنفدراسیون آسیا در سال آینده میلادی به ایران سپرده شده که این رویداد برای نخستین بار در کشور ما برگزار می شود و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های ورزش سوارکاری ایران و کسب جایگاه مهم و شایسته برای کشورمان در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد