سفر سرپرست دبیر کل فدراسیون سوارکاری به شهرستان شاهرود

مصطفی دهدشتی: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و بهره مندی از افراد متخصص بومی دو عامل کمک کننده به سوارکاری در مسیر توسعه پایدار است / حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستورکار فدراسیون
سرپرست دبیر کل فدراسیون سوارکاری در سفر به استان سمنان از واحد تولیدی فیدل تولیدکننده لوازم سوارکاری در شهرستان شاهرود بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، مصطفی دهدشتی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی فیدل تولیدکننده لوازم سوارکاری در شهرستان شاهرود، حمایت از تولید کنندگان داخلی را مورد تاکید قرارداد و گفت: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان چون فیدل و بهره مندی از افراد متخصص بومی علاقمند به صنعت سوارکاری با هدف بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد تا انشالله این رشته در مسیر توسعه پایدار قرار بگیرد. و در امر صادرات اهتمام جدی داشت .
وی با بیان این مطلب که سوارکاری یک صنعت پرسود در تمامی جهان است، بیان کرد: تمامی بخش های این صنعت، از جمله لوازم سوارکاری، زنجیر وار به هم متصل هستند و با توجه به اینکه برخی از تجهیزات این رشته از خارج وارد کشور می‌شود، طی جلساتی، با شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه نیروی انسانی، تکنولوژی، اقلیم و جفرافیا، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، در اشتغال زایی می توان پیشرو بود.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری گفت: فدراسیون سوارکاری در برنامه ریزی های توسعه ای خود، بخشی از فعالیت‌های خود را به شناسایی ظرفیت‌ها در جهت دستیابی به تکنولوژی‌ تولید و ترسیم مسیر صحیح زیرساخت ها اختصاص داده و در این راستا از تمامی تولیدکنندگان ایرانی در این بخش حمایت می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد