شانزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام آزمون برگزار شد

شانزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام آزمون برگزار شد.
🔹از روز دوشنبه 30 آبان ماه تا جمعه 4 آذرماه 1401 باشگاه سوارکاری آزمون تهران میزبان شانزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام آزمون با حضور 350 شرکت کننده از 11 استان کشور تهران- البرز – یزد – کرمان – همدان – خراسان رضوی – زنجان – قم – مرکزی و گیلان و قزوین در قالب تورهای بزرگ، تور متوسط، تور کوچک، تور مالکین، نونهال و نوجوان برگزار شد.
نفرات برتر در طول 5 روز رقابت جام آزمون در مجموع برنده 3/000/000/000ریال جوایز نقدی شدند و در پایان هر دوره جوایز نفرات برتر توسط مربیان، پیشکسوتان و مالکین اسب ها اهدا شد و در روز فینال مسابقات با حضور دکتر محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری، دهدشتی سرپرست دبیر کل فدراسیون سوارکاری و …. مراسم اختتامیه و اهدا جوایز برگزار شد.
همکاری نزدیک مدیریت مجموعه سوارکاری آزمون تهران با فدراسیون سوارکاری در این رویداد و تمهیدات در تأمین محل نگهداری اسب های میهمان از شهرستان ها سهم عمده ای در حضور سوارکاران از سایر استان ها داشت.
ناظر فنی این رویداد محسن ذاکری زفرقندی و مسئول برگزاری مسابقات رامین ابریشمی و سرداور مرتضی سلسله ذاکرین به همراه داوران مسعود ایلخانی و شهرزاد حیرانیان و مهسا سرلک و حسین کیهانی سرکلانتر هدیه مدی و کلانتران رویا بهرامی و نیلوفر عباسی و سمیرا رحیمی و امیدتحویلیان و مسعودصناعی زاده طراح مسیر مهرداد کاظمیان به همراه دستیاران بهمن محمد زاده و هامان صمدی و پرستو عبادی و علیرضا مقدم مسابقات را قضاوت و مسئولیت امور اجرایی و برگزاری را بر عهده داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد