صبح امروز صورت گرفت؛ دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با رییس فدراسیون سوارکاری

🔸مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی صبح امروز با حضور در محل فدراسیون، با رییس فدراسیون سوارکاری دیدار و گفت و گو کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی فدراسیون، در این دیدار محمد کاظمیان ضمن خیر مقدم به تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم با حمایت خداوند، دعای ثامن الحجج و حمایت مدیران دلسوز ورزش بتوانیم مسیر توسعه رشته سوارکاری را تسهیل کنیم.

وی در ادامه از استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌های مستعد در رشته سوارکاری نام برد که نقش مهمی در اعتلا این ورزش داشته است.

🔸رییس فدراسیون سوارکاری ضمن قدردانی از حمایت‌های تاج فیروز از سوارکاران استان خراسان رضوی بیان کرد: این رشته مذهبی و ملی کشورمان نیاز به حمایت بیشتری دارد،چرا که تلاش ما این است علاوه بر توسعه همگانی در بخش قهرمانی و حرفه ای نیز سکوهای موفقیت را طی کنیم.

🔸وی با اشاره به ظرفیت بالای خراسان در حوزه زیرساختها و نیروی انسانی گفت: انتظار می رود ضمن بهره گیری از دانش افراد متخصص با برنامه ریزی دقیق از امکانات موجود به بهترین شکل بهره برداری شود.

🔸رییس فدراسیون سوارکاری گفت: همکاری و تعامل میان اداره کل  ورزش خراسان رضوی، هیات و فدراسیون سوارکاری می تواند فرصت بالندگی سوارکاران این خطه فراهم کند.

🔸 تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تبریک انتخاب کاظمیان به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری برای وی آرزوی موفقیت کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد